Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
annec skriver: Jeg var 19år og min fødsel tog 27 timer. Så syntes ikke det var vildt hurtig
Jeg var 19år og min fødsel tog 27 timer. Så syntes ikke det var vildt hurtig
Nej, det vil jeg heller ikke mene :O
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pernille08 skriver: Ja DET kunne jeg . Jeg valgte dog at sove det meste af dagen . Fik handlet da kæresten kom hjem fik spist badet og ja nærmest dansede lidt når der kom en ve ja fik sågar gjort rent Jeg kom på føde modtagelren kl 22.30 var der 5 cm åben . Kl 00 ca 8 cm og ja han er født kl 01.39 så jeg følte det gik hurtig , jeg kunne selv følge med mental. Og jeg var ikke over dynget af smerte hHelved i 20 timer . Det var dejligt . Håber næste fødsel bliver nogenlunde li med den her
Ja DET kunne jeg . Jeg valgte dog at sove det meste af dagen . Fik handlet da kæresten kom hjem fik spist badet og ja nærmest dansede lidt når der kom en ve ja fik sågar gjort rent Jeg kom på føde modtagelren kl 22.30 var der 5 cm åben . Kl 00 ca 8 cm og ja han er født kl 01.39 så jeg følte det gik hurtig , jeg kunne selv følge med mental. Og jeg var ikke over dynget af smerte hHelved i 20 timer . Det var dejligt . Håber næste fødsel bliver nogenlunde li med den her
Ej det lyder godt Det der med at kunne nå ting, jeg tog lige knap 4 timer om det og det var én lang ve, så det kunne vi ikke
Jibbe skriver: Jeg var 27 og den tog 53 timer fra vandafgang til han lå på mit bryst...
Jeg var 27 og den tog 53 timer fra vandafgang til han lå på mit bryst...
Puha!
-Sigrid- skriver: Ej det lyder godt Det der med at kunne nå ting, jeg tog lige knap 4 timer om det og det var én lang ve, så det kunne vi ikke
-Sigrid- skriver: Og du må halvvejere tiden!
Og du må halvvejere tiden!
høhø.... Jaah...
-Sigrid- skriver: Det lyder ikke helt slemt?
Det lyder ikke helt slemt?
Synes jeg heller ikke det var, den tog 17 timer, men føles som 5
Jeg var 22 og fra første plukve til han kom ud tog lidt under 11 timer... Men fra jeg direkte vidste at jeg var i fødsel tog det nok ca 5 timer....
Pernille08 skriver: JEG synes os det var helt fantastisk . Og er bare glad for Jeg ikke havde veer konstant . De er jo ikke ligefrem behagelige sadlm nogen ..
JEG synes os det var helt fantastisk . Og er bare glad for Jeg ikke havde veer konstant . De er jo ikke ligefrem behagelige sadlm nogen ..
Det kan jeg fortælle dig at det er ikke rart, og tror ikke det bliver bedre af at det tager længere tid
FrkLarsen skriver: Synes jeg heller ikke det var, den tog 17 timer, men føles som 5
Valle81 skriver: Jeg har stemt at jeg var under 25 og det tog mellem 7-23 timer.Jeg var 22 og ventede første barn, fik den første ve ca kl 1900 fredag aften og fødte 1135 lørdag. Jeg var på sygehuset kl 0720. Havde en nem og helt ukompliceret fødsel. Ingen smertestillende.Da jeg fik mit andet barn var jeg 29. jeg fik veer kl ca 16 og han er født kl 0218. Igen utrolig nem og ukompliceret fødsel og uden smertedækning.Da jeg fik mit tredje barn var jeg 30. Fik veer igen ved 16 tiden og han er født kl 2134, 1 timer og 4 minutter efter vi ankom til fødegangen. Ingen skrammer komplikationer smertestillende eller andet:0)
Jeg har stemt at jeg var under 25 og det tog mellem 7-23 timer.Jeg var 22 og ventede første barn, fik den første ve ca kl 1900 fredag aften og fødte 1135 lørdag. Jeg var på sygehuset kl 0720. Havde en nem og helt ukompliceret fødsel. Ingen smertestillende.Da jeg fik mit andet barn var jeg 29. jeg fik veer kl ca 16 og han er født kl 0218. Igen utrolig nem og ukompliceret fødsel og uden smertedækning.Da jeg fik mit tredje barn var jeg 30. Fik veer igen ved 16 tiden og han er født kl 2134, 1 timer og 4 minutter efter vi ankom til fødegangen. Ingen skrammer komplikationer smertestillende eller andet:0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128