Alder og tid på fødslerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid tog jeres fødsel, og hvor gamle var I?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

10.423 visninger
157 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

-Sigrid-

Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde

Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået

(Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne!  .)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Nanastep

Jeg var 20år og det tog 9timer og 23min

Anmeld

4. juni 2012

-Sigrid-

Nanastep skriver:

Jeg var 20år og det tog 9timer og 23min

Det er heller ikke slemt

Anmeld

4. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Var 18 og den tog 16 timer og 38 min. ca.

Anmeld

4. juni 2012

trunte89

Jeg var 18 år, og det tog en 42 timer.

Anmeld

4. juni 2012

FrkLarsen

-Sigrid- skriver:

Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde

Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået

(Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne!  .)

Jeg har stemt:  Jeg var under 25 år og den tog mellem 7 og 23 timer.

Jeg var 19 da jeg fødte, fødslen tog 17 timer 

Anmeld

4. juni 2012

K&S

Jeg var 28 år og fødslen tog 25 timer - vandet gik ca. 03.00 natten til mandag, veerne startede mandag aften klokken 17.30 og jeg fødte natten til tirsdag kokken 04.20

Så en hurtigt fødsel, men laaaang hvis man tæller fra vandafgang

Anmeld

4. juni 2012

isabellasmor

-Sigrid- skriver:

Jeg var 17, og det tog 5 timer fra første rigtige ve og til hun var ude. Hun blev taget med cup fordi hendes hjerte dykkede da hun næsten var ude, men ellers ingen problemer og jeg fik heller intet mod smerterne andet end lattergas det sidste kvarter 

Anmeld

4. juni 2012

CS

Jeg var 34 og den tog lige knap 4 1/2 timer - haha jeg må være ung af sind

Anmeld

4. juni 2012

mortilnoahogmelina

Jeg var 21 og fra aller første tegn som var murren i underlivet tog det 16 timer .

Fra aller første rigtig ve tog det 10 timer .
Jeg havde en god fødsel jeg var først for alvor mærket af fødslen de sidste 2 timer inden han kom ud .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.