Alder og tid på fødslerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

-Sigrid-

xoxotasha skriver:

Ups. Var for hurtig der. Jeg trykkede under 25 og over 24 timer.

Men jeg havde veer i 25 timer + presseveer men det endte i akut kejsersnit, så jeg skulle have trykket under 25 og jeg fik kejsersnit

Det går nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

twinny

jeg var 22 og tog 5 timer ca.

Anmeld

4. juni 2012

-Sigrid-

twinny skriver:

jeg var 22 og tog 5 timer ca.

Og du må halvvejere tiden!

Anmeld

4. juni 2012

annec

Jeg var 19år og min fødsel tog 27 timer. Så syntes ikke det var vildt hurtig

Anmeld

4. juni 2012

L&V

-Sigrid- skriver:

Uhh... Slet ikke en drømmefødsel

Nej det kan man hvis ikke påstå Så håber og ber til at næste gang smutter bebs bare ud og at jeg er på dubberne få timer efter

Anmeld

4. juni 2012

mortilnoahogmelina

-Sigrid- skriver:

Ej hvor dejligt

Så du vidste det og kunne "forberede dig" eller hvad man nu gør, og kunne holde det ud imens

Ja DET kunne jeg .

Jeg valgte dog at sove det meste af dagen . Fik handlet da kæresten kom hjem fik spist badet og ja nærmest dansede lidt når der kom en ve ja fik sågar gjort rent
Jeg kom på føde modtagelren kl 22.30 var der 5 cm åben .
Kl 00 ca 8 cm og ja han er født kl 01.39 så jeg følte det gik hurtig , jeg kunne selv følge med mental. Og jeg var ikke over dynget af smerte h
Helved i 20 timer . Det var dejligt .

Håber næste fødsel bliver nogenlunde li med den her

Anmeld

4. juni 2012

trunte89

-Sigrid- skriver:

Næste gang tager det 2 timer

Åh ja, meget gerne!

Anmeld

4. juni 2012

Jibbe

Jeg var 27 og den tog 53 timer fra vandafgang til han lå på mit bryst...

Anmeld

4. juni 2012

Silas&Mille

Første gang var jeg 27 og fødslen varede omkring 20 timer.

Anden gang var jeg 28 og fødslen varede ca 6 timer

Anmeld

4. juni 2012

Valle81

-Sigrid- skriver:

Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde

Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået

(Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne!  .)

Jeg har stemt at jeg var under 25 og det tog mellem 7-23 timer.

Jeg var 22 og ventede første barn, fik den første ve ca kl 1900 fredag aften og fødte 1135 lørdag. Jeg var på sygehuset kl 0720. Havde en nem og helt ukompliceret fødsel. Ingen smertestillende.

Da jeg fik mit andet barn var jeg 29. jeg fik veer kl ca 16 og han er født kl 0218. Igen utrolig nem og ukompliceret fødsel og uden smertedækning.

Da jeg fik mit tredje barn var jeg 30. Fik veer igen ved 16 tiden og han er født kl 2134, 1 timer og 4 minutter efter vi ankom til fødegangen. Ingen skrammer komplikationer smertestillende eller andet:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.