Alder og tid på fødslerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

-Sigrid-

Guldimaven skriver:

Det siger min jordemor også! Spændende om det holder stik.

Det syntes jeg faktisk også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

-Sigrid-

trunte89 skriver:

Det må man sige. - desværre

Næste gang tager det 2 timer

Anmeld

4. juni 2012

-Sigrid-

rikkeregnbue skriver:

Ja, altså... Jo  Jeg blev jo sat igang mandag, men fødslen startede først tirsdag eftermiddag. Så jeg synes jo stadig det var et laaaaaaaangt forløb

Ja, det er selvfølgelig rigtig nok

Anmeld

4. juni 2012

-Sigrid-

ledermus skriver:

jeg var 30 og det tog 33 timer fra vandet gik til han var ude 

Puha...Er godt nok glad for at det ikke var mig

Anmeld

4. juni 2012

-Sigrid-

chael skriver:

Jeg var 21 år og den tog 6 timer. Fra første ve til hun var ude

*C

Det er da lækkert

Anmeld

4. juni 2012

L&V

-Sigrid- skriver:

Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde

Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået

(Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne!  .)

Jamen så er jeg jo gammel, var 23 da jeg fødte Laura og jeg havde veer i 3 dage fødslen varede 20 timer selve presseveerne 1time, fik taget to ph skrap da hun ik fik ilt nok, forstuede halebenet i forløbet, mistede så meget blod at jeg var syg de første 3måneder efter fødslen og nårh ja blev syet 5cm både inden i og uden på (2-3 grads brist)

Anmeld

4. juni 2012

ledermus

-Sigrid- skriver:

Puha...Er godt nok glad for at det ikke var mig

nej det var lang tid men heldigvis et godt resultat 

Anmeld

4. juni 2012

Zelinasmor

-Sigrid- skriver:

Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde

Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået

(Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne!  .)

Ups. Var for hurtig der. Jeg trykkede under 25 og over 24 timer.

Men jeg havde veer i 25 timer + presseveer men det endte i akut kejsersnit, så jeg skulle have trykket under 25 og jeg fik kejsersnit

Anmeld

4. juni 2012

-Sigrid-

Månsson skriver:

Jamen så er jeg jo gammel, var 23 da jeg fødte Laura og jeg havde veer i 3 dage fødslen varede 20 timer selve presseveerne 1time, fik taget to ph skrap da hun ik fik ilt nok, forstuede halebenet i forløbet, mistede så meget blod at jeg var syg de første 3måneder efter fødslen og nårh ja blev syet 5cm både inden i og uden på (2-3 grads brist)

Uhh... Slet ikke en drømmefødsel

Anmeld

4. juni 2012

Trunte87

Jeg var 24 og det tog 13 en halv time.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.