Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har trykket andet. Jeg har været 35 og 38 år de gange jeg har født. og begge gange har fødslen varet 6 timer +
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: sRegneregregnregneregnetljejegmånånær Det kan jeg fortælle dig at det er ikke rart, og tror ikke det bliver bedre af at det tager længere tid
sRegneregregnregneregnetljejegmånånær
Det kan jeg fortælle dig at det er ikke rart, og tror ikke det bliver bedre af at det tager længere tid
-Sigrid- skriver: Puha!
Puha!
Jeg var 28 år, det tog 4 timer og 10 min fra vandafgang til han var ude, 3½ time fra første ve
Jeg var 30 og fra mandag d. 11.1.10 omkring kl. 10 om formiddagen til onsdag d. 13.1.10, kl. 12.32, hvor ELias kom til verden
Da jeg fik min første var jeg 37 år, det tog 8 timer fra vandet gik. Da jeg fik nr. 2 var jeg 40 år og det tog 2 timer og 20 min fra første ve(heraf én time med presseveer). Så her passer det absolut ikke.
Pernille08 skriver: Det regnet jeg næsten med du ville sige og kan da virkelig godt forstå dig . De gør jo satans ondt de veer .
Det regnet jeg næsten med du ville sige og kan da virkelig godt forstå dig . De gør jo satans ondt de veer .
Ja, har (heldigvis) aldrig prøvet noget lignende
ifølge din afstemning kan man ikke være mellem 25 og 26... så jeg stemte andet..
jeg var 25. min fødsel varede 3½ døgn og det endste ud i akut kejsersnit...
Henriette Aaby skriver: Jeg har trykket andet. Jeg har været 35 og 38 år de gange jeg har født. og begge gange har fødslen varet 6 timer +
Den har jeg da lavet? Men okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128