Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Den har jeg da lavet? Men okay
Den har jeg da lavet? Men okay
Hmm det kan godt være jeg ikke helt har forstået det Men jeg synes jeg ligger mellem det der mærket med rødt
Men ellers en spændende afstemning, lidt intersant om der er sammenhæng mellem alder og længde af fødsel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
celkt skriver: jeg var 24 og min fødsel tog knap 6 timer... men okay, jeg blev jo også sat i gang..
jeg var 24 og min fødsel tog knap 6 timer... men okay, jeg blev jo også sat i gang..
-Sigrid- skriver: Det lyder hårdt :/
Det lyder hårdt :/
jo tak det var det, fik 2 epideural blokader som ikke virkede, og efter han var født midstede jeg 2 l blod og kom derfor på operations bordet, hvor jeg så blev lagt i fuld narkose for det ikke virkede.
Henriette Aaby skriver: Hmm det kan godt være jeg ikke helt har forstået det Men jeg synes jeg ligger mellem det der mærket med rødt Men ellers en spændende afstemning, lidt intersant om der er sammenhæng mellem alder og længde af fødsel 16% Jeg var under 25 år og den tog under 6 timer 27% Jeg var under 25 år og den tog mellem 7 og 23 timer 9% Jeg var under 25 år og den tog over 24 timer 6% Jeg var under 25 år og fik kejsersnit 10% Jeg var mellem 26 år og 33 år og den tog under 6 timer 10% Jeg var mellem 26 år og 33 år og den tog mellem 7 og 23 timer 10% Jeg var mellem 26 år og 33 år og den tog over 24 timer 2% Jeg var mellem 26 år og 33 år og fik kejsersnit 4% Jeg var over 34 år og den tog under 6 timer 1% Jeg var over 34 år og den tog mellem 7 og 23 timer 2% Jeg var over 34 år og den tog over 24 timer 0% Jeg var over 34 år og fik kejsersnit 3% Andet?
Jeg tror du har ret, men jeg mente at 6 timer = 6 timer og 59 minutter
snefnug skriver: jo tak det var det, fik 2 epideural blokader som ikke virkede, og efter han var født midstede jeg 2 l blod og kom derfor på operations bordet, hvor jeg så blev lagt i fuld narkose for det ikke virkede.
Puha
A&F skriver: Jeg var 21 og min fødsel tog 4 1/2 time.
Jeg var 21 og min fødsel tog 4 1/2 time.
-Sigrid- skriver: Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået (Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne! .)
Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde
Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået
(Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne! .)
24 år og 5 døgn og nogle timer... Havde nogle veer der ikke rigtig ville noget da de var i gang...
Jeg var 20 år, og fra vandet gik til han var født gik der ca 12 timer.
Fra første ve til han var født gik der ca 6 timer.
Fra første ve der gjorde ondt, gik der ca 2 timer..
3 timer.
33 år.
-Sigrid- skriver: Wow, det lyder ikke som det værste
Wow, det lyder ikke som det værste
Var det bestemt heller ikke.. fødte 30 min efter jeg var landet på fødegangen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128