Louise17 skriver:
Synes det helt forskelligt fra graviditet til graviditet. Ingen kvinder er ens. Og nogen har en større smerteterskel end andre. Og grunden til jeg er så ude af mit selv er fordi jeg mistede fornylig. Og synes af alle pt hakker på mig uden at kende min baggrund. Det sku ik helt okay i mine øjne. Det her er et sted hvor man kommer af med sine bekymringer, og det gør jeg. Så hvis i ikke vil andet end af hakke på mig, og synes jeg er latterlig så lad vær med at skriv for i såre sku mere end i gavner..
Jeg har inden min graviditet med min første, mistet 2 gange, og ja vi reagerer forskelligt, men har nu ikke set nogle reagere sådan som du gør, i den grad.....
Folk reagerer måske fordi der har været problemer med fake indlæg og profiler, og når tingene ikke helt stemmer overens, som at du skulle have bækkenproblemer så tidligt i en graviditet.
Jeg kan godt forstå det er svært, men tror ang arbejde du skal prøve at tage den lidt som det kommer, dvs hvis du ser mønster i tunge løft sammen med blødninger af flere omgange, så først der snakke med lægen, så har du noget mere konkret at komme med, for det kan jo være et tilfælde at du har haft en lille bitte pletblødning
Der er altså også flere herinde som har oplevet langt værre blødninger hvor der intet kunne gøres, og endnu flere hvor graviditeten forløb helt naturligt, trods blødninger
håber det bedste for dig
Anmeld