Akavet eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Muhmi

Maja84 skriver:

Må være et stort behov for opmærksomhed, men negativ opmærksomhed er måske bedre end ingen

Ja men så kan de sgu godt fise et andet sted hen og gøre det synes jeg altså, NÅ! Hehehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Muhmi

Frejsmor skriver:

Hmm ja.. Jeg har nu altså svært ved at se hvad folk får ud af at oprette sådan nogle indlæg om graviditet og what not, når det ikke passer en dyt det de skriver, er det bare en masse dagdrømmeri og folk der virkelig ikke får nok opmærksomhed? De er sgu i hvert fald fantasifulde, det må man give dem..

Jepper... Og især den måde det bliver gjort på, for lisom at vække vores sympati og få os til at stole på dem... Stille og rolige små debatter om at de gerne vil være gravide og ditten og datten og lige pludselig så bliver de bare fanget i deres egen fælde fordi de snubler over noget de har skrevet tidligere og deres historier bliver mere og mere usansynlige... Buuuh... Æv altså....

Anmeld

30. maj 2012

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Enig, begynder sgu at være trels, nedlægger lidt at være her
Det er bare trels, synes meget ofte det er unge under 18, og det ødelægger det for de seriøs, under 18, med børn eller som venter barn

Enig! Har ikke selv oplevet det (hvad jeg ved af), men kan sgu godt være lidt træt af at folk som hende her Louise gør at man er uansvarlig når man er ung mor 

Især fordi jeg nogle gange godt kan være i tvivl - udelukket fordi jeg har hørt den der ung=dum lidt for mange gange (møntet på andre) 

Anmeld

30. maj 2012

Kløver

-Sigrid- skriver:

nokbalaltialtidddidinfindfinde

Enig! Har ikke selv oplevet det (hvad jeg ved af), men kan sgu godt være lidt træt af at folk som hende her Louise gør at man er uansvarlig når man er ung mor 

Især fordi jeg nogle gange godt kan være i tvivl - udelukket fordi jeg har hørt den der ung=dum lidt for mange gange (møntet på andre) 

Tja nogle folk vil desværre nok altid prøve at finde noget for at kanøfle en om man er ung mor eller ej

Anmeld

30. maj 2012

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Tja nogle folk vil desværre nok altid prøve at finde noget for at kanøfle en om man er ung mor eller ej

Det har du nok ret i :s

Anmeld

30. maj 2012

Darling<3

AnnaKJ skriver:

Nemlig - det har jeg også tænkt over hver gang jeg har læst et nyt indlæg 

Synes også bare at vi bliver bekræftet i vores tanker om TS, når hun vælger at slette sin bruger - tænker egenligt ikke at hun var gravid!!

Anmeld

30. maj 2012

AnnaK89

Darling<3 skriver:

Synes også bare at vi bliver bekræftet i vores tanker om TS, når hun vælger at slette sin bruger - tænker egenligt ikke at hun var gravid!!

Hun blev anmeldt, så staff har vist været inde over - så tror hun var fake. Tror ikke hun selv har slettet sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.