Akavet eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.455 visninger
66 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Helloo

Hej piger!

Er u.18 og arbejder i butik. Jeg var gravid men mistede sidste måned.Uge 8.Og nu skal jeg vist sygemeldes igen (uge 4) Nu skal jeg igen fortælle jeg er gravid men frygter lidt hvad min chef og kollegaer tænker. Hmm Bør jeg være bekymret  ? Og tænke på deres mening ? 

Kraam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Muffin_girl

Louise17 skriver:

Hej piger!

Er u.18 og arbejder i butik. Jeg var gravid men mistede sidste måned.Uge 8.Og nu skal jeg vist sygemeldes igen (uge 4) Nu skal jeg igen fortælle jeg er gravid men frygter lidt hvad min chef og kollegaer tænker. Hmm Bør jeg være bekymret  ? Og tænke på deres mening ? 

Kraam

Er din chef til at snakke med normalt ? 

Jeg ville snakke med chefen. Specielt når du skal sygemeldes.. 

Anmeld

29. maj 2012

Helloo

AalborgPigen skriver:

Er din chef til at snakke med normalt ? 

Jeg ville snakke med chefen. Specielt når du skal sygemeldes.. 

Årh han er sådan "se lækre mig typen" Han er enormt selvglad, og synes bestemt ikke om unge gravide

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

Louise17 skriver:

Årh han er sådan "se lækre mig typen" Han er enormt selvglad, og synes bestemt ikke om unge gravide

Hmm.. Men hans holdning er jo ikke dit problem.. Jeg tænker bare, er det kun et fritidsjob ? 

Fordi så ville jeg bare sige op. Du skal jo alligevel sygemeldes.. Og du skal på barsel osv.. Så er der gået knap 2 år inden du kommer igen. Og hvis han alligvel er en klaphat, så ville jeg da hellere være fri !  

Anmeld

29. maj 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Hmm.. Men hans holdning er jo ikke dit problem.. Jeg tænker bare, er det kun et fritidsjob ? 

Fordi så ville jeg bare sige op. Du skal jo alligevel sygemeldes.. Og du skal på barsel osv.. Så er der gået knap 2 år inden du kommer igen. Og hvis han alligvel er en klaphat, så ville jeg da hellere være fri !  

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Anmeld

29. maj 2012

Helloo

Muhmi skriver:

Jamen så får jeg jo nada penge. Og arbejder 30 timer om ugen 

Anmeld

29. maj 2012

Muhmi

Jamen så må du jo gøre op med dig selv hvad du egentlig vil...?

Som der også er nogle der skriver i den anden tråd, så om du arbejder eller ej og du mister, hvilket vi jo selvfølgelig håber at du ikke gør, men så ville du altså gøre det uanset hvad, for jeg ved at man godt kan arbejde i butik som gravid og det kan man også som ssh'er, ens krop er jo bygget til at kunne arbejde mens man er gravid, den er derimod ikke bygget til at slappe af og ligge helt stille så babyen ikke ryger ud... Jeg ved godt det lyder hårdt, men det er altså ment i bedste mening... Og som jeg skrev i din anden tråd i går, så er der rigtig mange ting du kan gøre i butiksarbejde som slet ikke er hårdt for kroppen, det er bare at spørge sin chef om de lette opgaver evt. kan gives til dig...

Anmeld

29. maj 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

Louise17 skriver:

Så syntes jeg du skal et smut på kommunen og høre om hjælp.. 

Hvorfor skal du også sygemeldes ? (hvis jeg må spørge)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.