Akavet eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

komodo

Muhmi skriver:

Nopes... Anmeldte hende til moderatorer tidl. fordi jeg syntes hun virkede mega suspekt... Og der kan man jo bare se....

ja det giver da pænt mening så tak for det, du har da gjort os alle en tjeneste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Kløver

Muhmi skriver:

ETænkte jeg det ikke nok....... Hold nu OP hvor er det altså irriterende med de fake profiler!!

Enig, begynder sgu at være trels, nedlægger lidt at være her
Det er bare trels, synes meget ofte det er unge under 18, og det ødelægger det for de seriøs, under 18, med børn eller som venter barn

Anmeld

30. maj 2012

AnnaK89

Maja84 skriver:

Det er bare trels, synes meget ofte det er unge under 18, og det ødelægger det for de seriøs, under 18, med børn eller som venter barn

Helt enig 

Anmeld

30. maj 2012

Muhmi

Så længe man bare finder dem, så kan det jo være det samme, de vil jo altid komme i mere eller mindre grad... Jeg syntes bare at hun virkede aaaaalt for usansynlig til at det kunne være sandt... Hun har været oprettet siden den 9 maj og siden da har hun lavet næsten to sider med debatter... Det virker bare for mig helt vildt underligt... Og jeg er altså sikker på at jeg har set de der ægløsningstests som hun smed et billede op af herinde, før... Herinde... Kan ikke forstå de ikke finder de billeder et andet sted altså....

Anmeld

30. maj 2012

Kløver

Muhmi skriver:

tætsåpåaatacoannanmeldels

Så længe man bare finder dem, så kan det jo være det samme, de vil jo altid komme i mere eller mindre grad... Jeg syntes bare at hun virkede aaaaalt for usansynlig til at det kunne være sandt... Hun har været oprettet siden den 9 maj og siden da har hun lavet næsten to sider med debatter... Det virker bare for mig helt vildt underligt... Og jeg er altså sikker på at jeg har set de der ægløsningstests som hun smed et billede op herinde af, før... Herinde... Kan ikke forstå de ikke finder de billeder et andet sted altså....

Jeg var selv tæt på at anmelde tidligere, men ville lige se tiden an og være mere sikker. Godt du fik det anmeldt

Er nu også bare en smule trels, vil hellere ofre energi på seriøse indlæg

Anmeld

30. maj 2012

Frejsmor

Er jeg den eneste der tænkte at det også er en smule usandsynligt at hun mistede i sidste måned og allerede nu er 4 uger henne? 

Iih hvor er det irriterende med de fake profiler!!

Anmeld

30. maj 2012

Muhmi

Maja84 skriver:

Jeg var selv tæt på at anmelde tidligere, men ville lige se tiden an og være mere sikker. Godt du fik det anmeldt

Er nu også bare en smule trels, vil hellere ofre energi på seriøse indlæg

Det er mega træls... Kan ikke forstå man gider at bruge sin energi på at lave historier hvis man alligevel ikke kan få dem til at passe sammen.... 

Anmeld

30. maj 2012

Muhmi

Frejsmor skriver:

Er jeg den eneste der tænkte at det også er en smule usandsynligt at hun mistede i sidste måned og allerede nu er 4 uger henne? 

Iih hvor er det irriterende med de fake profiler!!

Absolut ikke... Det syntes jeg også var lidt underligt... og hun var jo faktisk 4+3 i dag... Hmm

Anmeld

30. maj 2012

Kløver

Muhmi skriver:

MÅMåMåtå

Det er mega træls... Kan ikke forstå man gider at bruge sin energi på at lave historier hvis man alligevel ikke kan få dem til at passe sammen.... 

Må være et stort behov for opmærksomhed, men negativ opmærksomhed er måske bedre end ingen

Anmeld

30. maj 2012

Frejsmor

Muhmi skriver:

Absolut ikke... Det syntes jeg også var lidt underligt... og hun var jo faktisk 4+3 i dag... Hmm

Hmm ja.. Jeg har nu altså svært ved at se hvad folk får ud af at oprette sådan nogle indlæg om graviditet og what not, når det ikke passer en dyt det de skriver, er det bare en masse dagdrømmeri og folk der virkelig ikke får nok opmærksomhed? De er sgu i hvert fald fantasifulde, det må man give dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.