Akavet eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Helloo

AnnaKJ skriver:

Nej det skal man ikke

Men jeg synes bare det er langt ude, at man vil sygemeldes lige kort efter man har testet positiv, fordi at man har blødt en lille plet, som er meget normalt i starten? Og på grund af skævt bækken, som også var til stede før hun blev gravid. Det giver bare ikke rigtig mening for mig? 

Mit skæve bækken var ikke tilstedet før jeg blev gravid  ??? Jeg fik det også da jeg blev gravid og mistede sidste måned i uge 8. 

Og du kender jo ikke min baggrund, så føler mig egentlig en del stødet af dit kommentar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

komodo

AnnaKJ skriver:

Nemlig - det har jeg også tænkt over hver gang jeg har læst et nyt indlæg 

me2 

Anmeld

29. maj 2012

Kløver

Set fra arbejdsgiverens side, så forstår jeg godt, han ikke jubler af lykke, når en meget ung ansat skal sygemeldes gentagne gange pga. graviditet. En sygemelding fra uge 4 lyder også meget voldsomt. Det kan lyde hårdt, men som ansat må man altså huske, at man skal være et aktiv og ikke en gene for sin arbejdsplads, og at chefen ikke kan forventes at have masser af velvilje over for en medarbejder, som efter ret kort tids ansættelse - går jeg ud fra - er mere fraværende end til stede. Han skal trods alt have biksen til at køre. 

Er du sikker på, den sygemelding er nødvendig? Og hvordan så din plan ud, da du valgte at blive gravid? 

Anmeld

29. maj 2012

Helloo

Synes det helt forskelligt fra graviditet til graviditet. Ingen kvinder er ens. Og nogen har en større smerteterskel end andre. Og grunden til jeg er så ude af mit selv er fordi jeg mistede fornylig. Og synes af alle pt hakker på mig uden at kende min baggrund. Det sku ik helt okay i mine øjne. Det her er et sted hvor man kommer af med sine bekymringer, og det gør jeg. Så hvis i ikke vil andet end af hakke på mig, og synes jeg er latterlig så lad vær med at skriv for i såre sku mere end i gavner..

Anmeld

29. maj 2012

HeidiW86

Tænk at have så mange bekymringer så ung!! Måske er du for ung???
Fordi man bløder lidt betyder det ikke at alt går alt går galt og tænk hvis alle gravide skulle ligge ned i 9 måneder..
Har du fået skævt bækken pga graviditet??? Det har jeg ikke hørt om, det virker ihvertfald som om du VIL sygemeldes om det så er pga en mini blødning eller et skævt bækken så er der undskyldninger for det hele!!

Anmeld

29. maj 2012

AnnaK89

Louise17 skriver:

Mit skæve bækken var ikke tilstedet før jeg blev gravid  ??? Jeg fik det også da jeg blev gravid og mistede sidste måned i uge 8. 

Og du kender jo ikke min baggrund, så føler mig egentlig en del stødet af dit kommentar.

Ej nu holder du altså! 

Du siger du fik det under din sidste graviditet (hvilket forekommer mig mærkeligt, at du skulle have fået allerede inden uge 8, hvor der jo ikke er rigtig noget der kan skubbe til dit bækken). Og så påstår du, at dit skæve bækken forsvandt lige efter du mistede og nu er kommet igen i denne graviditet allerede i uge 4?  

Ej undskyld, men jeg tror jeg kender min anatomi godt nok til at vide, at den bare ikke holder.

Anmeld

29. maj 2012

Muhmi

Ej nu holder du altså! 

Du siger du fik det under din sidste graviditet (hvilket forekommer mig mærkeligt, at du skulle have fået allerede inden uge 8, hvor der jo ikke er rigtig noget der kan skubbe til dit bækken). Og så påstår du, at dit skæve bækken forsvandt lige efter du mistede og nu er kommet igen i denne graviditet allerede i uge 4?  

Ej undskyld, men jeg tror jeg kender min anatomi godt nok til at vide, at den bare ikke holder.

Anmeld

29. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Louise17 skriver:

Jeg tænker bare, at så vidste du jo godt, det ville kunne give problemer igen, da du valgte at blive gravid denne gang - og det må vel have været med i din planlægning og dine overvejelser? 

Man kan altså ikke forvente, at arbejdsgiver og/eller det offentlige står klar med jubel og økonomiske midler, når man i en meget ung alder beslutter at få barn. 

Anmeld

29. maj 2012

Helloo

AnnaKJ skriver:

Ej nu holder du altså! 

Det må du selv om havd du tror ? jeg er i bund og grund meget lige glad. 

Anmeld

29. maj 2012

AnnaK89

Det må du selv om havd du tror ? jeg er i bund og grund meget lige glad. 

Tja og i bund og grund lige så umoden og uansvarlig!

Jesus!

(og retter lige - jeg tror ikke = jeg ved!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.