Akavet eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Kløver

AalborgPigen skriver:

Hmm.. Men hans holdning er jo ikke dit problem.. Jeg tænker bare, er det kun et fritidsjob ? 

Fordi så ville jeg bare sige op. Du skal jo alligevel sygemeldes.. Og du skal på barsel osv.. Så er der gået knap 2 år inden du kommer igen. Og hvis han alligvel er en klaphat, så ville jeg da hellere være fri !  

Jeg Er enig, derudover kan det være fordel også hvis du alligevel ikke Kan få sygemelding af lægen

Håber det bedste for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Muffin_girl

Maja84 skriver:

Jeg Er enig, derudover kan det være fordel også hvis du alligevel ikke Kan få sygemelding af lægen

Håber det bedste for dig

Ja helt sikkert.. 

Anmeld

29. maj 2012

Helloo

AalborgPigen skriver:

Så syntes jeg du skal et smut på kommunen og høre om hjælp.. 

Hvorfor skal du også sygemeldes ? (hvis jeg må spørge)

Jamen det grundet skæv bækken, og for hårdt fysik arbejde det medføre pletbødning

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

Louise17 skriver:

Jamen det grundet skæv bækken, og for hårdt fysik arbejde det medføre pletbødning

Okay.. Så tag da hen på kommunen og forklar dem sagens kerne.

Eller ring til din fagforening. Og hør 

Anmeld

29. maj 2012

Helloo

AalborgPigen skriver:

Ja god ide

Anmeld

29. maj 2012

Darling<3

AalborgPigen skriver:

TS er ikke myndig endnu, så kommunen kan da ikke hjælpe hende...

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

Darling<3 skriver:

TS er ikke myndig endnu, så kommunen kan da ikke hjælpe hende...

Jeg kender 2 der fik barn da de var under 18.. Og de fik begge hjælp pga de netop ingen penge havde.. Og var under 18 .. 

Så jo tror jeg sagtens .. 

Anmeld

29. maj 2012

Helloo

AalborgPigen skriver:

Jeg kender 2 der fik barn da de var under 18.. Og de fik begge hjælp pga de netop ingen penge havde.. Og var under 18 .. 

Så jo tror jeg sagtens .. 

Det synes jeg også at jeg har hørt om. Men skal til samtale ved kommunen om 3 uger, så spørger indtil det vi

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

Louise17 skriver:

Det synes jeg også at jeg har hørt om. Men skal til samtale ved kommunen om 3 uger, så spørger indtil det vi

God ide  

Anmeld

29. maj 2012

Satans

Tja, jeg ved egentlig ikke helt hvad jeg skal mene om dette. Jeg har fulgt lidt med i dine indlæg og må nok sige at jeg syntes at du er meget tæt på grænsen for at udnytte vores system.

Det er helt fair at blive sygemeldt pga. skæv bækken med videre. Men helt ærligt, du er kun 4 uger henne - det vil sige at du først lige er gået over tid. Alt kan ændre sig hurtigt og stadig være normalt.

Så en sygemeldning i mine øjne, i din alder og at du kun er 4 uger henne syntes jeg er udnyttelse af systemet. Og som en anden skriver så er kroppen bygget til at arbejde samtidig med at man er gravid

Tag i stedet for en god snak med din chef om at få skånejobs, og fanden ta' ham og hans ideer om unge og gravide. Tag evt. en person med til at støtte dig.

Og så tag en dag af gangen går det helt af helvedes til, så må du jo sygemeldes, det er fair nok. Det andet her med at du knokler er noget pjat når du så mener at du skal sygemeldes, uden at du egentlig selv har taget ansvar og sagt fra

Håber det ikke blev for hårdt sagt - Ville bare fortælle min mening og tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.