Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Francisca

pemiro skriver:

Jeg har MeGET kraftige menssmerter i mavestykket fra skambenet og op til halvvejs op til navlen..
Jeg har den sidste tid haft rigtig mange plukkeveer men ingen der gør ondt..

Har i nogle ideer til hvad det kan være? Bør jeg ringe til fg, eller er det helt normalt her så sent i graviditeten? Er 38+4 idag
Mærker liv fra bebs, han er dog en lille anelse roligere end normalt, indtil videre i hvert fald. Men han har somme tider disse stille dage

Jeg fik Virkelige slemme smereter for 1uge siden og ringede til fødegangen, de var så kraftige at jeg ikke kunne stå op når de kom. fik afvide jeg skulle ligge mig i en halv time og INTET lave og hvis det forsatte på fuldstændig samme måde eller blev værre skulle jeg ringe igen, for så skulle jeg ind til tjek.

Nogle gange hvis man laver lidt for meget eller har lidt meget om ørene kan man fremprovokere sine ''veer''.

Så hvis jeg var dig ville jeg prøve at ligge mig ned og slappe helt af og lade alt rengøring og vasketøj ligge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

pemiro

LR85 skriver:

Husk vandrejournalen  

Og opdatering senere

Jep, den har jeg altid på mig uanset hvor jeg går, medmindre det bare lige er ned at handle...

Og vi skal også huske sådan en boks til at udtage stamceller med.. Det har vi nemlig valgt.. Men den står også klar på spisebordet

Hvad pakker man til bebs

Og skal nok komme med opdatering

Nu har jeg lige haft plukkeve/ve hvor det nev helt vildt.. Den varede i ca et min. Og så blev maven blød igen, men det nive stadig en smule, bare ikke særlig slemt. Er det normalt?

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

rikkeregnbue skriver:

Ja, faktisk

På Sønderborg sygehus havde de både tøj, bleer og ja.. ALT hvad man skulle bruge deroppe til baby.

Men vi er super glade for at vi havde noget tøj med til Ida, for deres passede ikke, sad rigtig dårligt og var meget i stykker noget af det

Jeg har pakket et slt han skal ha på hjem.. Måske jeg lige burde pakke lidt bodyer og lidt værk også så

Anmeld

27. maj 2012

Nattøs

pemiro skriver:

Så faktisk bare som skulle man overnatte hos en veninde...
Bebses taske er pakket, tror jeg hehe... Er godt nok i tvivl om hvad man skal ha med til baby.. For de har vel en hel del derude som man bruger når man er der?

Ih bliver da spændende :-) døjer selv med pluk veer i nat og i dag. Men dog ikke i sådan en grad du nævner hihi

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Francisca skriver:

Jeg fik Virkelige slemme smereter for 1uge siden og ringede til fødegangen, de var så kraftige at jeg ikke kunne stå op når de kom. fik afvide jeg skulle ligge mig i en halv time og INTET lave og hvis det forsatte på fuldstændig samme måde eller blev værre skulle jeg ringe igen, for så skulle jeg ind til tjek.

Nogle gange hvis man laver lidt for meget eller har lidt meget om ørene kan man fremprovokere sine ''veer''.

Så hvis jeg var dig ville jeg prøve at ligge mig ned og slappe helt af og lade alt rengøring og vasketøj ligge.

Jeg har som sådan heller ikke lavet noget idag.. Har sovet længe og så har jeg hængt vasketøj op, en maskine, og vasket et par tallerkener op.. Ingentin i forhold til alt det jeg normalt laver.. Har faktisk de sidste par dage været mindre altiv, fordi jeg var til eksamen torsdag og lige følte jeg sku ha en friweekend... Og ligger også på sofaen nu her

Anmeld

27. maj 2012

LR85

pemiro skriver:

Jep, den har jeg altid på mig uanset hvor jeg går, medmindre det bare lige er ned at handle...

Og vi skal også huske sådan en boks til at udtage stamceller med.. Det har vi nemlig valgt.. Men den står også klar på spisebordet

Hvad pakker man til bebs

Og skal nok komme med opdatering

Nu har jeg lige haft plukkeve/ve hvor det nev helt vildt.. Den varede i ca et min. Og så blev maven blød igen, men det nive stadig en smule, bare ikke særlig slemt. Er det normalt?

Ja jeg er jo ikke den rette a spørge da jeg heller ikke har prøvet veer før. 

Men forhåbentlug snart. Har termin på fredag

Pak en ynglings body/sæt eller heldragt. Bare et enkelt eller 2 stk tøj. 

Har hørt a læbepomade er ret vigtigt, fordi man trækker vejret i så mange timer med åben mund. 

Ellers så slap af, sæt en film på, tag noget juice/saft ellr hvad i har. 

Nutellamadderne er virkelig vigtige nu  

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Nattøs skriver:

Ih bliver da spændende :-) døjer selv med pluk veer i nat og i dag. Men dog ikke i sådan en grad du nævner hihi

Ja det er lidt spændende.. Men ser det nu som snyd indtil andet er bevist men har jo også kun 10 dage ril terming

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LR85 skriver:

Ja jeg er jo ikke den rette a spørge da jeg heller ikke har prøvet veer før. 

Men forhåbentlug snart. Har termin på fredag

Pak en ynglings body/sæt eller heldragt. Bare et enkelt eller 2 stk tøj. 

Har hørt a læbepomade er ret vigtigt, fordi man trækker vejret i så mange timer med åben mund. 

Ellers så slap af, sæt en film på, tag noget juice/saft ellr hvad i har. 

Nutellamadderne er virkelig vigtige nu  

Åh lænepomade :/ tror jeg har brugt det fem gange i mit liv - ejer ikke sådan en.. Må håbe det går ellers må jeg sende manden i byen bagefter hvis det er nu.. Ellers må jeg få købt en i løbet af ugen..
Det er hermed skrevet på to do listen
Hvad med bleer, vaskeklude, stofbleer osv.. Skal man ha det med?

Anmeld

27. maj 2012

Nattøs

pemiro skriver:

Ja det er lidt spændende.. Men ser det nu som snyd indtil andet er bevist men har jo også kun 10 dage ril terming

Hihi men snak du hellere med fødegangen :-)

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Nattøs skriver:

Hihi men snak du hellere med fødegangen :-)

Gør jeg også senere hvis ikke det er bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.