Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

pemiro

LR85 skriver:

Prøv du a tag lidt tid på. 

Det kunne lyde som om vi skal ønske dig nogen gode kommende timer

Hvordan tager man tid?
Det er det næste vi sku snakke om til fødselsforberedelse :/ er kommet på et hold der slutter for sent fordi der ikke er nok hold :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

pemiro skriver:

Jeg ringer om et par timer hvis det ikke er stoppet.. For så kan jeg sige til dem at nu har de været der i maaange timer

Er spændt på om det er snyd eller ej

Det kan jeg da godt forstå. Hvor længe har de varet nu???

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

N1 skriver:

Det var så lidt

Kan se der er en anden der har spurgt omkring blærebetændelse.. Vil bare fortælle at da jeg fødte (for 11 dage siden ) tog vi på fødegangen fordi jeg havde ondt (var også i tvivl om det var veer).. Men vi blev sendt hjem igen fordi de mente jeg bare havde blærebetændelse så det var "snyde veer" som de kaldte det.

6 timer efter var vi på fødegangen igen, og der målte de at der var 2 minutter mellem veerne

Så det kan godt være du snart bliver mor

Uha bliver mere og mere spændt altså...
Håber ikke det stopper senere hehe

Anmeld

27. maj 2012

LR85

pemiro skriver:

Hvordan tager man tid?
Det er det næste vi sku snakke om til fødselsforberedelse :/ er kommet på et hold der slutter for sent fordi der ikke er nok hold :/

Tror det er fra en ve starter til næste starter. Er i tvivl. Prøv lige a google 'tage tid på veer' eller spørg hvis du ringer på fødegangen. 

Og se a læg dig ned og slap af  

Er meget spændt på a høre hvordan det udvikler sig

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

rikkeregnbue skriver:

Det kan jeg da godt forstå. Hvor længe har de varet nu???

Der var noget imorges da jeg stod op og tisse, men det har jeg haft før hvis jeg skulle tisse meget, så om der var det der også var der ved jeg ikke..
Men da jeg vågnede senere ved ti tiden var der også noget, og nu hvor jeg så har fikset vasketøj og vasket op er det bare endnu værre..
Niver foran og i siderne og en lille bitte smule om i lænden, ikke midt på ryggen men sådan en halv håndsbredde fra midten.. Men det er kan sagtens holdes ud..
Men det foran det niver godt nok som noget jeg ikke har opleet før..
Så nu må vi se hvad der sker

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

LR85 skriver:

Tror det er fra en ve starter til næste starter. Er i tvivl. Prøv lige a google 'tage tid på veer' eller spørg hvis du ringer på fødegangen. 

Og se a læg dig ned og slap af  

Er meget spændt på a høre hvordan det udvikler sig

Jeg sidder og ser tv.. Vil lige prøve at tage tid.. Havde plukkeve/ve 26 over, så nu ser jeg hvornår der kommer en igen..

Og så må jeg vidst lige ha pakket tasken og skrevet til kæresten som ikke er hjemme

Anmeld

27. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

pemiro skriver:

Der var noget imorges da jeg stod op og tisse, men det har jeg haft før hvis jeg skulle tisse meget, så om der var det der også var der ved jeg ikke..
Men da jeg vågnede senere ved ti tiden var der også noget, og nu hvor jeg så har fikset vasketøj og vasket op er det bare endnu værre..
Niver foran og i siderne og en lille bitte smule om i lænden, ikke midt på ryggen men sådan en halv håndsbredde fra midten.. Men det er kan sagtens holdes ud..
Men det foran det niver godt nok som noget jeg ikke har opleet før..
Så nu må vi se hvad der sker

Jeg tror det er begyndende veer...  for det ikk går i sig selv

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

rikkeregnbue skriver:

Hvad gør man for at holde gang i dem? Hehe ej spøj til side..
Jeg må hellere få pakket den taske, så den er klar hvis nu der skulle ske noget...

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

rikkeregnbue skriver:

Og tusind tak for dine svar

Anmeld

27. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

pemiro skriver:

Hvad gør man for at holde gang i dem? Hehe ej spøj til side..
Jeg må hellere få pakket den taske, så den er klar hvis nu der skulle ske noget...

Altså da de sætte mig igang dengang (haha, lyder som om det er 100 år siden!) da ville de meget gerne have at jeg gik nogle ture op og ned af fødegangen.

Og gerne trapper også... Men kunne jeg ikke selv pga. bækkenløsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.