Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Aagaard

pemiro skriver:

Uh hvor spændende....
Hvis jeg nu sætter mig op til det bAre er snyd, så bliver jeg ikke skuffet
Men hvis han kommer nu her, skal det være imorgen, så får oldefaren en meget god fødselsdagsgave

Ja - tag du det bare helt roligt med det! Som du siger det KAN jo gå i sig selv endnu

Hi hi det ku da være sjov hva?
Sørg for at få hvilet og spist godt idag

Held og lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

pemiro

Muhmi skriver:

Okay, jamen så må du vidst heller få pakket den taske Hihihi

Held og lykke  

Jeg ta det som en omgang snyd, så bliver jeg ikke skuffet hvis det pludselig bliver normalt
Men tak for din held og lykke, den kan jeg altid bruge

Jeg vil spise min frokost og så få pakket tasken

Tusind tak for svar

Anmeld

27. maj 2012

Aagaard

pemiro skriver:

Jeg ta det som en omgang snyd, så bliver jeg ikke skuffet hvis det pludselig bliver normalt

Tusind tak for svar

Anmeld

27. maj 2012

Muhmi

pemiro skriver:

Tusind tak for svar

Ej det kan jeg godt forstå... Men kan huske at jeg havde nogle underlige plukveer da jeg åbnede mig... Så mon ikke det er det der er med dig

Håber du giver en opdatering

BTW... Du har officielt den smukkeste gravide mavse jeg nogensinde har set... Blev bare lige nød til at sige det

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Aagaard skriver:

Ja - tag du det bare helt roligt med det! Som du siger det KAN jo gå i sig selv endnu

Hi hi det ku da være sjov hva?
Sørg for at få hvilet og spist godt idag

Held og lykke!

Sidder faktisk med frokosten, cola og pariser toast, hader når den gravide hjerne tager over i rema 1000

Ja man kan da i hvert fald ikke give en bedre gave

Må huske at hvile, er jeg ikke så go til :/ men tror den står på sofahygfe resten af dagen... Så må jeg se hvad tiden siger..

Tusind tak for dine svar

Anmeld

27. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

pemiro skriver:

Hmm ku da godt være jeg skulle pakke tasken i nødstilfælde.. Den er endnu ikke pakket
Det føles lidt som (undskyld sammenligningerne) en meeeget kraftig mens hvor det hele bare vil ud, og samtidig som om man skal lave meeeget stort :/ blandet med niv og hiv

Sådan føltes mine veer

Mon ikke liiiiiiige du skulle ringe til FG

Anmeld

27. maj 2012

LR85

pemiro skriver:

De kommer og går med jævne mellemrum, men det føles SLET ikke som ligamenterne, dem har jeg nemlig mærket riiiiigeligt til de sidste to uger
Det virker som om det hjælper at sidde lidt foroverbøjet?

Prøv du a tag lidt tid på. 

Det kunne lyde som om vi skal ønske dig nogen gode kommende timer

Anmeld

27. maj 2012

N1

pemiro skriver:

Jeg pakker tasken, og hvis det ikke bliver bedre ringer jeg til fg og hører hvad de siger...

Tusind tak for dine svar

Det var så lidt

Kan se der er en anden der har spurgt omkring blærebetændelse.. Vil bare fortælle at da jeg fødte (for 11 dage siden ) tog vi på fødegangen fordi jeg havde ondt (var også i tvivl om det var veer).. Men vi blev sendt hjem igen fordi de mente jeg bare havde blærebetændelse så det var "snyde veer" som de kaldte det.

6 timer efter var vi på fødegangen igen, og der målte de at der var 2 minutter mellem veerne

Så det kan godt være du snart bliver mor

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Muhmi skriver:

Ej det kan jeg godt forstå... Men kan huske at jeg havde nogle underlige plukveer da jeg åbnede mig... Så mon ikke det er det der er med dig

Håber du giver en opdatering

BTW... Du har officielt den smukkeste gravide mavse jeg nogensinde har set... Blev bare lige nød til at sige det

Hehe tak
Jeg får også meget ros for den.. Den er dog endnu større nu, billede er fra uge 24.. Så den er lidt større nu, men sidder samme sted, og man kan stadig heller ikke se det bagfra
Min jm siger også hver gang : åh det er jo den fine lille bold.. Hehe

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

rikkeregnbue skriver:

Sådan føltes mine veer

Mon ikke liiiiiiige du skulle ringe til FG

Jeg ringer om et par timer hvis det ikke er stoppet.. For så kan jeg sige til dem at nu har de været der i maaange timer

Er spændt på om det er snyd eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.