Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

pemiro

LR85 skriver:

Synes du de smerter kommer og går?

Hvis ikke det er veer, eller optakt dertil, kunne det så være en form for ligamentssmerter? 

Synes de har ændret karakter her i den sidste del a graviditeten og gør hamrende ondt når jeg bevæger mig. 

De kommer og går med jævne mellemrum, men det føles SLET ikke som ligamenterne, dem har jeg nemlig mærket riiiiigeligt til de sidste to uger
Det virker som om det hjælper at sidde lidt foroverbøjet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

pemiro

Aagaard skriver:

Det er meget forskelligt hvor man føler veerne stærkest for eller bag, men, jeg tror at var jeg dig, ville jeg lige sørge for at tasken er klar og manden/fødselshjælper er på OBS.
Jeg syntes det lyder som begyndende veer - dermed ikke sagt at du føder lige om lidt, jeg er jo ikke prof .
Min fødsel startede som du beskriver og 18 timer senere kom vores lille pige

Hmm ku da godt være jeg skulle pakke tasken i nødstilfælde.. Den er endnu ikke pakket
Det føles lidt som (undskyld sammenligningerne) en meeeget kraftig mens hvor det hele bare vil ud, og samtidig som om man skal lave meeeget stort :/ blandet med niv og hiv

Anmeld

27. maj 2012

Aagaard

Det kan godt tage længe før de bliver regelmessige - de kan også blive det lige om lidt.
Som sagt - jeg tror altså godt du kan foreberede dig på at få dit barn i armene i løbet af relativt kort tid

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

N1 skriver:

Hvis du ikke plejer at have ondt af plukveer kunne det godt lyde som om du har veer nu

Jeg har før, de sidste par uger, haft lette mens smerter lige før under og efter plukkeve, men ikke hver gang..
Og så har jeg hadt lidt niv og jag i ligamenterne, men det her er helt anderledes..
Men det er sikkert bare snyd hehe

Anmeld

27. maj 2012

Muhmi

Er du blevet tjekket for blærebetændelse for nylig?

For mig lyder det nemlig ikke rigtig som veer... Men de kan jo optræde forskelligt fra person til person

Anmeld

27. maj 2012

N1

pemiro skriver:

Jeg har før, de sidste par uger, haft lette mens smerter lige før under og efter plukkeve, men ikke hver gang..
Og så har jeg hadt lidt niv og jag i ligamenterne, men det her er helt anderledes..
Men det er sikkert bare snyd hehe

Det kan sagtens være starten

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Aagaard skriver:

Det kan godt tage længe før de bliver regelmessige - de kan også blive det lige om lidt.
Som sagt - jeg tror altså godt du kan foreberede dig på at få dit barn i armene i løbet af relativt kort tid

Uh hvor spændende....
Hvis jeg nu sætter mig op til det bAre er snyd, så bliver jeg ikke skuffet
Men hvis han kommer nu her, skal det være imorgen, så får oldefaren en meget god fødselsdagsgave

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Muhmi skriver:

Er du blevet tjekket for blærebetændelse for nylig?

For mig lyder det nemlig ikke rigtig som veer... Men de kan jo optræde forskelligt fra person til person

Det blev jeg i onsdags hos jm

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

N1 skriver:

Det kan sagtens være starten

Jeg pakker tasken, og hvis det ikke bliver bedre ringer jeg til fg og hører hvad de siger...

Tusind tak for dine svar

Anmeld

27. maj 2012

Muhmi

pemiro skriver:

Det blev jeg i onsdags hos jm

Okay, jamen så må du vidst heller få pakket den taske Hihihi

Held og lykke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.