Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Kofoed.

pemiro skriver:

Hehe ja ikk
Men kommer lige med opdatering imorgen, også selvom det går i stå

Glæder jeg mig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Uha det er også godt...
Eller en strawberry daiqury (staves)... Elsker sådan en en varm sommerdag... Mmmmmm

Pina Colada... *Savle savle savle!!!!*

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Pina Colada... *Savle savle savle!!!!*

Åh ja.. Dem kan jeg hælde ned i spandevis.. Bogstavelig talt...
Købte engang to kander med det haahah...

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Åh ja.. Dem kan jeg hælde ned i spandevis.. Bogstavelig talt...
Købte engang to kander med det haahah...

Det er klart yndlings drinken her.. Og lysten bliver ik mindre af at vejret er så fantastisk

Vi laver en tøsetur på cocktail-bar når vi engang alle har født og overlader farmændene til at passe bebs'erne

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Det er klart yndlings drinken her.. Og lysten bliver ik mindre af at vejret er så fantastisk

Vi laver en tøsetur på cocktail-bar når vi engang alle har født og overlader farmændene til at passe bebs'erne

Jeg er helt klar på den ide!!!!!

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Har snakket med LotusCPH om at det kunne være super hyggeligt engang efter fødslerne at mødes til en hyggedag Tanken var noget aktivt som Zoo eller Bakken (Så der er noget for mændene og de ældre børn der jo oz er nogle af) og se hvem vi alle er for nogle

Man kan jo sige at hvis det går godt så kan man sagens tage nogle cocktails sammen på et senere tidspunkt

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Har snakket med LotusCPH om at det kunne være super hyggeligt engang efter fødslerne at mødes til en hyggedag Tanken var noget aktivt som Zoo eller Bakken (Så der er noget for mændene og de ældre børn der jo oz er nogle af) og se hvem vi alle er for nogle

Man kan jo sige at hvis det går godt så kan man sagens tage nogle cocktails sammen på et senere tidspunkt

Ja det kunne da være super hyggeligt...
Og så kan man skifte mellem de større byer, så det ikke altid er de samme der skal rejse langt..
Og man kan også sagtens ta fx i zoo kun med de små juni babyer og mødre..
Ku da være super hyggeligt...

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja det kunne da være super hyggeligt...
Og så kan man skifte mellem de større byer, så det ikke altid er de samme der skal rejse langt..
Og man kan også sagtens ta fx i zoo kun med de små juni babyer og mødre..
Ku da være super hyggeligt...

Jah masser af muligheder Jeg tænker bare at det er nemmest for mig hvis vi laver det med kærester og ekstra børn hvis de har tid og lyst fordi jeg ik selv har kørekort endnu

Men man kunne jo oz tage Odense zoo som første sted da der jo er lige langt fra jylland og sjælland

Nå kæresten synes jeg skal i gang med culottestegen nu og ik nørde mere baby.dk Vi må lige snakkes ved om ideerne

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Jah masser af muligheder Jeg tænker bare at det er nemmest for mig hvis vi laver det med kærester og ekstra børn hvis de har tid og lyst fordi jeg ik selv har kørekort endnu

Men man kunne jo oz tage Odense zoo som første sted da der jo er lige langt fra jylland og sjælland

Nå kæresten synes jeg skal i gang med culottestegen nu og ik nørde mere baby.dk Vi må lige snakkes ved om ideerne

Odense zoo
Så skal jeg kun bruge penge på bus og indgang heeh...

Go fornøjelse.. Jeg vil også snart i seng, synes jeg er træt :/
Så må jeg se imorgen om det hele ikke bare er gået i sig selv, det tror jeg nemlig det gør når jeg falder i søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.