Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pemiro skriver: Ja heh.. Men det er vidst ikke den store forskel er det?
Ja heh.. Men det er vidst ikke den store forskel er det?
nej et par hundrede mener jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: nej et par hundrede mener jeg
pemiro skriver: ( når vi engang må det igen)
( når vi engang må det igen)
Mmmmh ja når vi engang må det igen!
Kæresten kan godt li' en øl engang imellem og når han får en så skal jeg lige dufte til den først
Team Putte skriver: Mmmmh ja når vi engang må det igen! Kæresten kan godt li' en øl engang imellem og når han får en så skal jeg lige dufte til den først
pemiro skriver: Ja mente nok det ikke var sååå meget igen dengang vi regnede på hvor mege vi ca ville ha efter endt uddannelser..Rart man som sådan ikke kommer til at mærke forskel
Ja mente nok det ikke var sååå meget igen dengang vi regnede på hvor mege vi ca ville ha efter endt uddannelser..Rart man som sådan ikke kommer til at mærke forskel
tror stadig jeg vil få omkring 600 mere om måneden får 8400 nu i su, og mener det bliver omkring de 9000 i kh
pemiro skriver: Min kæreste kan også godt li øl.. Jeg er heldigvis ikke meget for øl, men for sa**n hvor ku jeg godt drikke en drink!!! Specielt i det gode vejr her...
Min kæreste kan også godt li øl.. Jeg er heldigvis ikke meget for øl, men for sa**n hvor ku jeg godt drikke en drink!!! Specielt i det gode vejr her...
Jeg kan godt li' en special-øl engang imellem men alm. tuborg/carlsberg er jeg ik til... UHM ja en cocktail! Har længe haft lyst til asti og jordbær med chokolade
LilleLene skriver: tror stadig jeg vil få omkring 600 mere om måneden får 8400 nu i su, og mener det bliver omkring de 9000 i kh
Team Putte skriver: Jeg kan godt li' en special-øl engang imellem men alm. tuborg/carlsberg er jeg ik til... UHM ja en cocktail! Har længe haft lyst til asti og jordbær med chokolade
pemiro skriver: Ja så passer det jo lige med babys udgifter ca.... Plus en ekstra is om måneden
Ja så passer det jo lige med babys udgifter ca.... Plus en ekstra is om måneden
kunne være lækkert med mere is det kan man aldrig få for meget af
LilleLene skriver: kunne være lækkert med mere is det kan man aldrig få for meget af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128