I bad efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

samantha1986

rikkeregnbue skriver:

Jeg synes ikke det var særlig lækkert at gå i bad. Men jeg havde også rigtig ondt forneden

Ej det er altså bare det værste sted at have ondt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Clisolka

samantha1986 skriver:

Nej det kunne jeg da godt forestille mig. Av av

Det var først på 3. dagen at jeg kom op og gå og kunne tage et bad. Nej, det var bestemt ikke særlig rart, men det var lækkert lige at blive skyllet. Bruseren var noget hø, så jeg ventede med at bade igen til vi kom hjem 2 dage efter 

Anmeld

23. maj 2012

Frøken J.

samantha1986 skriver:

Så er et bad tiltrængt der. Men hvis man feks er syg så er det jo heller ikke hver dag man er i bad. Men kan bare ikke finde ud af om det er ulækkert når man lige har født. 

Det er jo lidt noget andet bare at være syg og så have født.. Fx får du jo formentlig barnet direkte op på maven når det kommer ud, og sådan en bebs er altså fedtet ind i blodrester, fosterfedt og den slags, som du får på dig.. Plus hvis du så har svedt under fødslen, og der er alt muligt andet grat. Jeg ville klart udnytte muligheden for  bad, du kan jo bare tage klipklappere på. Og jeg synes at der hvor vi var (Skejby) var badeværelset rigtig fint  

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

Annana89 skriver:

Puha ej det er heller ikke særlig rart!! Fodvorter kan virkelig være svære at komem af med så forstår dig virkleig godt! Men tror du ikke at hygienene er i top på nettop et hospital? Ellers så ta et par klipklappere med og bad i dem. det skulle være nok til at du ikke bliver smittet.

Der er bare ikke nogen der må låne vores bad mere og jeg går heller ikke i bad hos andre. Mensygeplejersken har kunne holde det nede mens jeg har været gravid men det er dælme træLs. Nå jo klip klappede var da en mulighed det havde jeg ikke lige tænkt på. 

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

Babymor2010 skriver:

Det var først på 3. dagen at jeg kom op og gå og kunne tage et bad. Nej, det var bestemt ikke særlig rart, men det var lækkert lige at blive skyllet. Bruseren var noget hø, så jeg ventede med at bade igen til vi kom hjem 2 dage efter 

Det er nok desværre ikke lige så godt som det bad man har derhjemme men så har man noget at glæde sig til

Anmeld

23. maj 2012

Hailiesmom11

Ja jeg var i bad vi lå der fra fredag aften til søndag middag og jeg var i bad lørdag middag så ca en halvt døgn senere, jeg følte mig ulækker af alt det blod..

Og for at svare på dit andet spørgsmål så har de håndklæder på patienthotellet - jeg havde selv shampoo med..

Anmeld

23. maj 2012

Annana89

samantha1986 skriver:

Der er bare ikke nogen der må låne vores bad mere og jeg går heller ikke i bad hos andre. Mensygeplejersken har kunne holde det nede mens jeg har været gravid men det er dælme træLs. Nå jo klip klappede var da en mulighed det havde jeg ikke lige tænkt på. 

Du kan i hvert fald pakke dem i tasken så kan du jo se om du bare ikek kan undvære et bad deroppe. Så vil klip klapperne i hvert fald nok hjælpe dig lidt til at det ikke er så slemt at skulle bruge nogel andres bad!

Anmeld

23. maj 2012

Tona

samantha1986 skriver:

Hvor mange af jet var i bad mens i var på sygehuset efter fødslen. Tænker her om i var i bad mens i var indlagt et døgn? Eller ventede i til i kom hjem?

Jeg fødte om aftenen og gik i bad næste morgen

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

Frøken J. skriver:

Det er jo lidt noget andet bare at være syg og så have født.. Fx får du jo formentlig barnet direkte op på maven når det kommer ud, og sådan en bebs er altså fedtet ind i blodrester, fosterfedt og den slags, som du får på dig.. Plus hvis du så har svedt under fødslen, og der er alt muligt andet grat. Jeg ville klart udnytte muligheden for  bad, du kan jo bare tage klipklappere på. Og jeg synes at der hvor vi var (Skejby) var badeværelset rigtig fint  

Altså jeg kan til tider undre mig over at jeg blev gravid for jeg er så sArt. Synes nyfødte er så klamme. Og bare tanken om at få dem op til en før de er vasket kan jeg ikke have. Men det tænker man nok ikke på når det hele står på

Jeg har tolv dage til termin og med denne hede der er nu så er jeg helt 100 på jeg nok skal svede en hel del. 

Anmeld

23. maj 2012

Wimmie

samantha1986 skriver:

Hvor mange af jet var i bad mens i var på sygehuset efter fødslen. Tænker her om i var i bad mens i var indlagt et døgn? Eller ventede i til i kom hjem?

Jeg fødte fredag aften kl. 23 og kom hjem søndag sen eftermiddag - var i bad 3 gange; var stor fan af deres bruser med bløde stråler (var pænt medtaget efter 2. gradsbristning) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.