I bad efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

L&V

serinasmor skriver:

gik i bad på patienthotellet ...der blev vi flyttet over efter 2-4 timer.. følte mig godt klam og klistret ind i snask fra baby 

sådan havde jeg det os.. Laura havde både skidt og tisset på mig efter fødslen også syntes jeg der var meget blod og stas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

samantha1986

Månsson skriver:

sådan havde jeg det os.. Laura havde både skidt og tisset på mig efter fødslen også syntes jeg der var meget blod og stas

Hmm ja det er heller ikke særlig lækkert

Anmeld

23. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
var i bad på hospitalet på barselsgangen, måtte ha manden min med (han måtte hjælpe mig i badet), så min far og hans kone så efter vores søn.

Anmeld

23. maj 2012

Dorthe1986

Chel1992 skriver:

En uge? oO hvor må det være ubehageligt at skulle på toilet så ? oO

Hvad er en skylle flaske?

Altså ja det svier når man skal tisse... det svarer til at man har en hudafskrabning jo Men det er netop det smarte med skylleflasken. Den jeg fik var en der var lidt mindre end en halvliters flaske og med små huller i låget... den fyldte jeg med lunt vand inden jeg skulle tisse og så kunne jeg skylle med den, samtidig med at jeg tissede og det lindrede rigtig meget. Man bruger den også til at skylle efter, når man har været på toilettet.

Men synes nu selv at en uges tid er meget hurtigt, taget i betragtning af hvad der egentlig er foregået dernede

Du skal ikke være nervøs over det, for det fylder slet ikke så meget, når man først står i det.

Anmeld

23. maj 2012

mpr

Dorthe1986 skriver:

Altså ja det svier når man skal tisse... det svarer til at man har en hudafskrabning jo Men det er netop det smarte med skylleflasken. Den jeg fik var en der var lidt mindre end en halvliters flaske og med små huller i låget... den fyldte jeg med lunt vand inden jeg skulle tisse og så kunne jeg skylle med den, samtidig med at jeg tissede og det lindrede rigtig meget. Man bruger den også til at skylle efter, når man har været på toilettet.

Men synes nu selv at en uges tid er meget hurtigt, taget i betragtning af hvad der egentlig er foregået dernede

Du skal ikke være nervøs over det, for det fylder slet ikke så meget, når man først står i det.

Nej tror bare jeg er blevet fyldt med så mange skræk historier så har nok bare brug for beroligende historier

Men ja bliver spændende en dag og se hvordan deth ele kommer til at fungere

Anmeld

23. maj 2012

Sofia

Jeg gik i bad på sygehuset

Anmeld

23. maj 2012

onlyme

samantha1986 skriver:

Hvor mange af jet var i bad mens i var på sygehuset efter fødslen. Tænker her om i var i bad mens i var indlagt et døgn? Eller ventede i til i kom hjem?

1 par timer efter fødslen,. syntes det er klamt at vente til et helt døgn efter,.
men vi var også indlagt i knap 10 dage

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

Dorthe1986 skriver:

Det var da smart med sådan en skylleflaske. Ved det tog min søster lang tid før hun kunne tisse fordi hun var bange for det gjorde ondt. Og hun kom ikke af med noget i ni dage osse fordi hun var bange for det gjorde ondt. Men nu er jeg mere tryg ved det. 

Anmeld

23. maj 2012

Dorthe1986

Chel1992 skriver:

Nej tror bare jeg er blevet fyldt med så mange skræk historier så har nok bare brug for beroligende historier

Men ja bliver spændende en dag og se hvordan deth ele kommer til at fungere

Forstår dig fuldt ud men vil næsten garantere dig for, at når du først har gennemgået en fødsel, så det der bagefter... det virker bare ikke så slemt Jeg synes det var værre med barselsflåden faktisk... ville hellere have haft ondt lidt længere og så slippe for den

Anmeld

23. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg gik i bad i mens jeg var indlagt efter fødslen. Lå på barselsgangen fra ons- søndag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.