I bad efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Chamomile

Jeg var indlagt fra fredag til mandag, og det lykkedes mig da at komme i bad søndag, mindes jeg. Fik kejersnit fredag aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Annana89

ano14316 skriver:

haha.. ej undskyld.. men bare vent til du har født, og ligger med din lille guldklump på mavsen, så er det pludselig ikke så vigtig om man lufter lidt af sved... Det er så fantastisk..

Helt sikkert men 2 timer efter fødslen hvor jeg har ligger uafbrudt med baby hud mod hud så tror jeg nu nokjeg kan slippe bebs de 5 min det tager at ta en hurtig skylder! Så må det også være farmands tur til lidt tid med bebse i armene og så ved jeg at jeg får det super af et bad og Og er klar til besøg!

Og nu kanjeg ikke forestille mig at man "bare" lugter lidt af sved efter en fødsel. Man lugter og er smurt ind i alt muligt så et bad er nok ikke vildt underligt at forlange selvom man har født sin guldklump for nogle timer siden;0)

Anmeld

29. maj 2012

Frk.S

Jeg var i bad så snart jeg fik lov - dvs et døgn efter mit AKS efter der var kigget til mit sår. Det gjorde ondt og var besværligt - men det var alligevel skønt og tiltrængt at komme i bad.

Og jeg var i bad på sygehuset nogle gange efter det, da vi var indlagt med Freja i 5 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.