I bad efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.444 visninger
102 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

samantha1986

Hvor mange af jet var i bad mens i var på sygehuset efter fødslen. Tænker her om i var i bad mens i var indlagt et døgn? Eller ventede i til i kom hjem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
samantha1986 skriver:

Hvor mange af jet var i bad mens i var på sygehuset efter fødslen. Tænker her om i var i bad mens i var indlagt et døgn? Eller ventede i til i kom hjem?

Jeg gik i bad mens jeg lå der, men jeg lå der også fra fredag til mandag formiddag..

Anmeld

23. maj 2012

serinasmor

gik i bad på patienthotellet ...der blev vi flyttet over efter 2-4 timer.. følte mig godt klam og klistret ind i snask fra baby 

Anmeld

23. maj 2012

Maise86

Jeg gik i bad på hospitalet ca 24 timer efter fødslen med min den første. Kan faktisk ikke huske hvornår jeg badede efter nr 2, men det var også på hospitalet da vi var indlagt i 3 Dave.

Anmeld

23. maj 2012

Eddy

Jeg fødte kl 17.29 onsdag aften og var i bad torsdag morgen... Lugtede langt væk.. Pu ha ad

Anmeld

23. maj 2012

Annana89

Jeg kan detsværre ikke svare på dit spørgsmål da jeg er førstegangsgravid men jeg selv håber virkelig at jeg kan komme i bad MEGET hurtigt efter fødslen! altså så snart vi kommer ned på barselsgangen.

Jeg HADER at føle mig svedig, beskidt osv. så jeg VIL i bad så hurtigt som muligt.

Anmeld

23. maj 2012

cecilie1984

samantha1986 skriver:

Første gang fødte jeg om natten og der var jeg i bad i løbet af næste dag

anden gang fødte jeg i ambulancen på vej til sygehuset, og der var jeg i bad allerede da vi kom over på barselsgangen 1 til 2 timer efter vi var ankommet til sygehuset med vores datter. Men det var også et værre svinderi at føde i en ambulance....

begge gange var jeg også indlagt flere dage

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

Problembarnet skriver:

Jeg gik i bad mens jeg lå der, men jeg lå der også fra fredag til mandag formiddag..

Ja okay det var jo så også nødvendigt når det var så mange dage

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

serinasmor skriver:

gik i bad på patienthotellet ...der blev vi flyttet over efter 2-4 timer.. følte mig godt klam og klistret ind i snask fra baby 

Skulle man selv have håndklæder og badeartikler med? Jeg tænker om man har overskuddet til at gå i bad mens man et der. 

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

Annana89 skriver:

Jeg kan detsværre ikke svare på dit spørgsmål da jeg er førstegangsgravid men jeg selv håber virkelig at jeg kan komme i bad MEGET hurtigt efter fødslen! altså så snart vi kommer ned på barselsgangen.

Jeg HADER at føle mig svedig, beskidt osv. så jeg VIL i bad så hurtigt som muligt.

Sådan har jeg det også, men samtidig  ved jeg også at jeg allerhelst ville i bad derhjemme frem for et fremmed sted. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.