I bad efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Clisolka

samantha1986 skriver:

Hvor mange af jet var i bad mens i var på sygehuset efter fødslen. Tænker her om i var i bad mens i var indlagt et døgn? Eller ventede i til i kom hjem?

Jeg var i bad på sygehuset - men det var bestemt ikke sjovt efter et kejsersnit. Jeg var også indlagt fra fredag til torsdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

samantha1986

cecilie1984 skriver:

nej det syntes jeg ikke, man trænger bare så meget til det så jeg nød det

selvfølgelig er men øm forneden men ellers ikke

Okay ja for min frygt går også på at det vil gøre ondt kort tid efter

Anmeld

23. maj 2012

132319

Første gang var vi der i 12 dage efter fødslen (Min søn er præmatur) så der var jeg naturligvis i bad flere gange.

Anden gang sov vi der til næste morgen og der tog jeg et bad inden vi tog hjem

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

Babymor2010 skriver:

Jeg var i bad på sygehuset - men det var bestemt ikke sjovt efter et kejsersnit. Jeg var også indlagt fra fredag til torsdag 

Nej det kunne jeg da godt forestille mig. Av av

Anmeld

23. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

samantha1986 skriver:

Så er et bad tiltrængt der. Men hvis man feks er syg så er det jo heller ikke hver dag man er i bad. Men kan bare ikke finde ud af om det er ulækkert når man lige har født. 

Jeg synes ikke det var særlig lækkert at gå i bad. Men jeg havde også rigtig ondt forneden

Anmeld

23. maj 2012

Annana89

samantha1986 skriver:

Jeg er lidt sær på det område hvis du spørger min kæreste. Men vi havde en gang givet min svigerinde lov til at låne vores bad, og hun havde fodvorter. Hvilket resulterede i at jeg fik det og stadig har det  og skal behandles hver tredje uge for det. Så jeg er meget hysterisk med at skulle bade andre steder for tænk hvis jeg bliver smittet med et eller andet. 

Puha ej det er heller ikke særlig rart!! Fodvorter kan virkelig være svære at komem af med så forstår dig virkleig godt! Men tror du ikke at hygienene er i top på nettop et hospital? Ellers så ta et par klipklappere med og bad i dem. det skulle være nok til at du ikke bliver smittet.

Anmeld

23. maj 2012

4kløver

Ved nr 4 var jeg i bad 1 efter. Ved nr 5 dagen efter men det var også ks så jeg havde skide ondt.

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

132319 skriver:

Første gang var vi der i 12 dage efter fødslen (Min søn er præmatur) så der var jeg naturligvis i bad flere gange.

Anden gang sov vi der til næste morgen og der tog jeg et bad inden vi tog hjem

Satser på at alt er som det skal være og vi derfor kan nøjes med en overnatning. Men man kunne godt vente med badet til man kom hjem? Man kan jo tage tingene med og så se hvordan man har det og om man har lyst til at bade der

Anmeld

23. maj 2012

cecilie1984

samantha1986 skriver:

Okay ja for min frygt går også på at det vil gøre ondt kort tid efter

det at tisse er MEGET værre synes jeg. Jeg skulle skylle med en sprøjte flaske hvergang jeg tissede da man ikke bare må tørre sig, om det var pga jeg var syet ved jeg faktisk ikke men skulle det med flasken begge gange i et par dage, men syntes vand ligesom hjalp på smerterne og svigen når man tisser...

Anmeld

23. maj 2012

Frøken J.

Ja, jeg var i bad.. Jeg tror det var morgenen efter fødslen, så der gik faktisk 24 timer. Men jeg havde ikke lige overskud den første dag. Men morgenen efter.. Aaaaaaah det var altså også skønt!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.