I bad efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

serinasmor

samantha1986 skriver:

Skulle man selv have håndklæder og badeartikler med? Jeg tænker om man har overskuddet til at gå i bad mens man et der. 

på patient hotellet var der håndklæder som rengøringspersonalet skiftede ( eller også kom de bare og hentede vores vasketøjskurv, med stofbleer) vi fik også skiftet sengetøj shampoo og balsam havde jeg selv med - ved faktisk ikke om der var noget .. men tror det ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

samantha1986

cecilie1984 skriver:

Første gang fødte jeg om natten og der var jeg i bad i løbet af næste dag

anden gang fødte jeg i ambulancen på vej til sygehuset, og der var jeg i bad allerede da vi kom over på barselsgangen 1 til 2 timer efter vi var ankommet til sygehuset med vores datter. Men det var også et værre svinderi at føde i en ambulance....

begge gange var jeg også indlagt flere dage

Nok et underligt spørgsmål men efter en fødsel gør det så ikke herre ondt at skulle i bad?

Anmeld

23. maj 2012

Annana89

samantha1986 skriver:

Sådan har jeg det også, men samtidig  ved jeg også at jeg allerhelst ville i bad derhjemme frem for et fremmed sted. 

Ja okay hvis du har det lidt dårligt med at bade andre steder så bliver det måske lidt svært.

Jeg har det ok med det, bare jeg kan komme i bad!

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

serinasmor skriver:

på patient hotellet var der håndklæder som rengøringspersonalet skiftede ( eller også kom de bare og hentede vores vasketøjskurv, med stofbleer) vi fik også skiftet sengetøj shampoo og balsam havde jeg selv med - ved faktisk ikke om der var noget .. men tror det ikke

Okay tak for svar. Så kan man ko bare nøjes med at tage shampoo og body shampoo med. Og så tage det derfra

Anmeld

23. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg var indlagt fra mandag, fødte onsdag, og var først i bad torsdag. Og havde ikke været i bad siden mandag

Anmeld

23. maj 2012

LouiseRH

fødte18.44 og gik i bad ved middagstid dagen efter

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

Annana89 skriver:

Ja okay hvis du har det lidt dårligt med at bade andre steder så bliver det måske lidt svært.

Jeg har det ok med det, bare jeg kan komme i bad!

Jeg er lidt sær på det område hvis du spørger min kæreste. Men vi havde en gang givet min svigerinde lov til at låne vores bad, og hun havde fodvorter. Hvilket resulterede i at jeg fik det og stadig har det  og skal behandles hver tredje uge for det. Så jeg er meget hysterisk med at skulle bade andre steder for tænk hvis jeg bliver smittet med et eller andet. 

Anmeld

23. maj 2012

cecilie1984

samantha1986 skriver:

Nok et underligt spørgsmål men efter en fødsel gør det så ikke herre ondt at skulle i bad?

nej det syntes jeg ikke, man trænger bare så meget til det så jeg nød det

selvfølgelig er men øm forneden men ellers ikke

Anmeld

23. maj 2012

2babygirls

samantha1986 skriver:

Hvor mange af jet var i bad mens i var på sygehuset efter fødslen. Tænker her om i var i bad mens i var indlagt et døgn? Eller ventede i til i kom hjem?

Var i bad om morgenen på sygehuset, fødte kl 22:11

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

rikkeregnbue skriver:

Jeg var indlagt fra mandag, fødte onsdag, og var først i bad torsdag. Og havde ikke været i bad siden mandag

Så er et bad tiltrængt der. Men hvis man feks er syg så er det jo heller ikke hver dag man er i bad. Men kan bare ikke finde ud af om det er ulækkert når man lige har født. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.