Navnerouletten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Ciss

Ilya skriver:

...... Jean 

Vi er da et yndigt navnepar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

L&V

Ilya skriver:

Vi sad lige et par stykker og snakkede om denne i en anden tråd, så jeg deler den lige med jer andre, hvis I kan finde inspiration ud fra den, eller bare synes, den er sjov:

http://mamanet.dk/navne/roulette

Personligt påstod den hårdnakket, at min baby skal hedde Preben, hvis det bliver en dreng, hvilket jeg godt nok ikke er specielt opstemt for, meeeen hvis Rouletten har talt, må det jo blive sådan! 

Arh dog ikke, men nu bliver den i hvert fald kaldt Preben så længe den er i mavsen... også selvom den jo meget vel kan være af hunkøn.

God fornøjelse og kommentér endelig, hvis I får nogle sjove/fine/anderledes forslag!

Ha ha ha hvis vi fik en pige sku hun hede Lovise og ja jeg har skrevet rigtigt og hvis det var en dreng sku han hede ulf No way

Anmeld

19. maj 2012

Ilya

Månsson skriver:

Ha ha ha hvis vi fik en pige sku hun hede Lovise og ja jeg har skrevet rigtigt og hvis det var en dreng sku han hede ulf No way

Lovise og Ulf er da perfekt til et søskendepar. Nej ok, måske ikke navne, der er heeeelt oppe i tiden lige nu.

Eller ok, i teorien kunne Lovise vel godt være det, fordi der kommer mange gamle navne frem nu, mennøh, jeg ville nok ikke vælge det.

Anmeld

19. maj 2012

Ilya

Månsson skriver:

I øvrigt kunne det da bare være såååå nuttet, hvis din baby Ulf og min baby Preben blev bedste venner.....

Anmeld

19. maj 2012

L&V

Ilya skriver:

Lovise og Ulf er da perfekt til et søskendepar. Nej ok, måske ikke navne, der er heeeelt oppe i tiden lige nu.

Eller ok, i teorien kunne Lovise vel godt være det, fordi der kommer mange gamle navne frem nu, mennøh, jeg ville nok ikke vælge det.

Ja det sku da ik undre nogle hvis der er et par Loviser Men tror os vi nupper andre navne til den tid

Anmeld

19. maj 2012

L&V

Ilya skriver:

I øvrigt kunne det da bare være såååå nuttet, hvis din baby Ulf og min baby Preben blev bedste venner.....

Ja det ku dælme blive kønt he he.. Arh men prøv og se på en baby også kald den ulf eller preben, nej vel

Anmeld

19. maj 2012

Ilya

Ciss skriver:

Vi er da et yndigt navnepar.

Jean og Mariann, yeps, evt. fine internationale kunstnernavne.

Jeg har haft Billie-Jean på hjernen, siden jeg fik forslaget. 

Anmeld

19. maj 2012

Ilya

Månsson skriver:

Ja det ku dælme blive kønt he he.. Arh men prøv og se på en baby også kald den ulf eller preben, nej vel

En lille, skøn baby, der fredfyldt ligger og sover middagslur i sin barnevogn... og så hedder den Ulf eller Preben...

Nej, jeg kan heller ikke lige se det for mig.

Anmeld

19. maj 2012

L&V

Ilya skriver:

En lille, skøn baby, der fredfyldt ligger og sover middagslur i sin barnevogn... og så hedder den Ulf eller Preben...

Ha ha ha nej ville ik engang kalde min hund det

Anmeld

19. maj 2012

Ciss

Ilya skriver:

Lille Ulf-Preben.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.