Navnerouletten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Ilya

Haha tak for alle jeres svar, det er faktisk temmelig sjovt at følge med i. Jeg kom til at klukke over flere af forslagene...

Også sjovt at se, der faktisk er flere af navneforslagene, der er dobbeltgængere. Jeg bliver helt nysgerrig efter at vide, hvad Rouletten baserer dem på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Ilya

Kay skriver:

pige: ramona

dreng: emanuel

Haha perfekt valg af smiley'er

Anmeld

19. maj 2012

Missq4

hmmm den syntes at hvis jeg får en dreng skal han hedde Joel og hvis det er en pige Bitten hm tror jeg så ikke lige hehe

Anmeld

19. maj 2012

Ilya

Mutti2B skriver:

Min datter skal så ikke ha et navn, for jeg kender ikke faderens navn eller fødselsdag

Nej det er sq lidt upraktisk! Der burde dælme også findes en version til enlige mødre.

Anmeld

19. maj 2012

Ciss

Jeg måtte bare prøve....

Det viser sig, at mine forældrer vist har taget gruelig fejl, for ifølge navnerouletten skulle jeg have heddet Mariann.

jaja, må vel bare søge navneforandring....

Anmeld

19. maj 2012

Fru Aagaard

Her ville vi få en Dortea og Rasmus - jeg siger jer - DET sker så bare ALDRIG

Anmeld

19. maj 2012

Ilya

Sara. skriver:

Kun vores fornavne:

Pigen navn: Siger den "siden ikke fundet" ???

Tommy

fornavn + efternavn:

Line

Dick

Hvor mystisk. Jeres kombination kan simpelthen ikke frembringe et pigenavn. Rouletten har fundet sine overmænd!

Anmeld

19. maj 2012

Ilya

Ciss skriver:

Jeg måtte bare prøve....

Det viser sig, at mine forældrer vist har taget gruelig fejl, for ifølge navnerouletten skulle jeg have heddet Mariann.

Ja dine forældre har tydeligvis ikke lyttet til Roulettens ord!  

Nå, så må du søge navneforandring, som du siger. Og måske ikke.

Nu bliver jeg helt nysgerrig efter, hvad navnerouletten mener, jeg skulle have heddet...

Anmeld

19. maj 2012

Ilya

Ciss skriver:

Jeg måtte bare prøve....

...... Jean 

Anmeld

19. maj 2012

Sara.

Ilya skriver:

Hvor mystisk. Jeres kombination kan simpelthen ikke frembringe et pigenavn. Rouletten har fundet sine overmænd!

Meget mystisk

Og vi hedder endda ikke noget specielt........... og har fødselsdag på nogle ganske almindelige dage.... altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.