Navnerouletten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.102 visninger
109 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Ilya

Vi sad lige et par stykker og snakkede om denne i en anden tråd, så jeg deler den lige med jer andre, hvis I kan finde inspiration ud fra den, eller bare synes, den er sjov:

http://mamanet.dk/navne/roulette

Personligt påstod den hårdnakket, at min baby skal hedde Preben, hvis det bliver en dreng, hvilket jeg godt nok ikke er specielt opstemt for, meeeen hvis Rouletten har talt, må det jo blive sådan! 

Arh dog ikke, men nu bliver den i hvert fald kaldt Preben så længe den er i mavsen... også selvom den jo meget vel kan være af hunkøn.

God fornøjelse og kommentér endelig, hvis I får nogle sjove/fine/anderledes forslag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Ilya skriver:

Vi sad lige et par stykker og snakkede om denne i en anden tråd, så jeg deler den lige med jer andre, hvis I kan finde inspiration ud fra den, eller bare synes, den er sjov:

Personligt påstod den hårdnakket, at min baby skal hedde Preben, hvis det bliver en dreng, hvilket jeg godt nok ikke er specielt opstemt for, meeeen hvis Rouletten har talt, må det jo blive sådan! 

Arh dog ikke, men nu bliver den i hvert fald kaldt Preben så længe den er i mavsen... også selvom den jo meget vel kan være af hunkøn.

God fornøjelse og kommentér endelig, hvis I får nogle sjove/fine/anderledes forslag!

Dreng: Gilbert..

Pige: Nancy ..

Kan så sige, at jeg ikke engang vil kalde nogen som helst dét Haha

Anmeld

18. maj 2012

BellaCiinea

Ilya skriver:

Hvis jeg får en pige, siger den Hannah..

Hvis jeg får en dreng siger den Guttorm O.O

Anmeld

18. maj 2012

twinny

haha....

Hvis det kun er fornavne så Christian.. Det er meget fint.....

Hvis det er fornavne og efternavne jeg tager me, så Preben.

Hvis det er fornavne, mellemnavne og efternavne, så torkil.

Anmeld

18. maj 2012

henh01

Vi skal åbenbart have en Gyda hvis vi får en pige.. hahahaha Men når rouletten har talt så må det blive sådan

Anmeld

18. maj 2012

Kay

pige: ramona

dreng: emanuel

Anmeld

18. maj 2012

tarkoflen

Ha ha den er da meget sjov...

Vi skal have en Edvard og en Beth, det bliver vist ingen af delene

Hvis vi tager efternavnene med bliver det Lana og Albert... Albert er meget sødt, men tror ikke det bliver et navn på listen

Anmeld

18. maj 2012

jlp90

Pigenavn: Othilie
Drenge navn: Edmund

Det er når vi bruger alle vores navne.

Anmeld

18. maj 2012

Nitz - <3 David

Her siger den:

Dreng: Karlo

Pige: Daniella

Anmeld

18. maj 2012

Kløver

Terkel og Bodil

Haha tror bare vi holder os til børnenes oprindelige navne, så ingen grund til navneforandring herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.