Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så skal jeg have en Arnold eller Jannie!?
Hvis jeg skriver vores fulde navne, bliver det Sine eller Ferdinand!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Jarl eller Susanne / Otto og Edith hvis jeg tager vores efternavne med Tror bare Caroline får lov at beholde sit navn
Jarl eller Susanne / Otto og Edith hvis jeg tager vores efternavne med Tror bare Caroline får lov at beholde sit navn
Kun vores fornavne:
Pigen navn: Siger den "siden ikke fundet" ???
Tommy
fornavn + efternavn:
Line
Dick
Mutti2B skriver: Også her . Har endnu ikke hørt om nogen med samme navn som mig og der er under 100 i DK der hedder det hun skal heddeIh, nu er jeg også total nysgerrig
Også her . Har endnu ikke hørt om nogen med samme navn som mig og der er under 100 i DK der hedder det hun skal heddeIh, nu er jeg også total nysgerrig
haha så ved du hvordan jeg har det og også nogle andre
Ilya skriver: Vi sad lige et par stykker og snakkede om denne i en anden tråd, så jeg deler den lige med jer andre, hvis I kan finde inspiration ud fra den, eller bare synes, den er sjov: http://mamanet.dk/navne/roulette Personligt påstod den hårdnakket, at min baby skal hedde Preben, hvis det bliver en dreng, hvilket jeg godt nok ikke er specielt opstemt for, meeeen hvis Rouletten har talt, må det jo blive sådan! Arh dog ikke, men nu bliver den i hvert fald kaldt Preben så længe den er i mavsen... også selvom den jo meget vel kan være af hunkøn. God fornøjelse og kommentér endelig, hvis I får nogle sjove/fine/anderledes forslag!
Vi sad lige et par stykker og snakkede om denne i en anden tråd, så jeg deler den lige med jer andre, hvis I kan finde inspiration ud fra den, eller bare synes, den er sjov:
http://mamanet.dk/navne/roulette
Personligt påstod den hårdnakket, at min baby skal hedde Preben, hvis det bliver en dreng, hvilket jeg godt nok ikke er specielt opstemt for, meeeen hvis Rouletten har talt, må det jo blive sådan!
Arh dog ikke, men nu bliver den i hvert fald kaldt Preben så længe den er i mavsen... også selvom den jo meget vel kan være af hunkøn.
God fornøjelse og kommentér endelig, hvis I får nogle sjove/fine/anderledes forslag!
Vi skulle have haft en baby RUTH
Det fik vi så ikke lige.......
Hah, sjovt
Ifølge den skal vi enten have en Amalie (hvilket må være tilforladeligt) eller en Sigvald xD
Hvis jeg kun tager vores fornavne siger den at vi skal have en Kjell og en Monika.
Hvis jeg tager alle vores navne siger den at vi skal have en Mads og en Dortea.
Det eneste navn jeg kunne finde på at bruge er Mads
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128