Navnerouletten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

Mutti2B

Kay skriver:

ej det skulle jeg havde vist inden jeg fortalte ham om navnet  han har hørt det så mange gange nu at han ved det ik er ham der er kommet med det

men derfor kan jeg jo sagtens bruge min vågne tid af natten på at viske det i hans øre

Argh, tis

Ja, jeg er dælme også glad for at jeg ikke skal være enig med nogen om navnet . Det var aldrig blevet godkendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Kay

Mutti2B skriver:

Argh, tis

Ja, jeg er dælme også glad for at jeg ikke skal være enig med nogen om navnet . Det var aldrig blevet godkendt

hihi er sååå spændet på at høre det...

men vil heller ik skrive "mit" åbent ud... det er nemlig også ret specielt

Anmeld

18. maj 2012

Mutti2B

Kay skriver:

hihi er sååå spændet på at høre det...

men vil heller ik skrive "mit" åbent ud... det er nemlig også ret specielt

Tænk hvis det er det samme navn vi har i tankerne

Anmeld

19. maj 2012

Kay

Mutti2B skriver:

Tænk hvis det er det samme navn vi har i tankerne

hihi ja det er jo ik godt at vide ved at mit er der ik mange der hedder og der er ik mange der har hørt det før... lige som mit eget navn

Anmeld

19. maj 2012

Mutti2B

Kay skriver:

hihi ja det er jo ik godt at vide ved at mit er der ik mange der hedder og der er ik mange der har hørt det før... lige som mit eget navn

Også her . Har endnu ikke hørt om nogen med samme navn som mig og der er under 100 i DK der hedder det hun skal hedde

Ih, nu er jeg også total nysgerrig

Anmeld

19. maj 2012

TTM

Dreng : bengt
Pige: Leona

Alle navne
Dreng: Marius
Pige: Aine

Anmeld

19. maj 2012

ønskebørn74

Ilya skriver:

Vi sad lige et par stykker og snakkede om denne i en anden tråd, så jeg deler den lige med jer andre, hvis I kan finde inspiration ud fra den, eller bare synes, den er sjov:

http://mamanet.dk/navne/roulette

Personligt påstod den hårdnakket, at min baby skal hedde Preben, hvis det bliver en dreng, hvilket jeg godt nok ikke er specielt opstemt for, meeeen hvis Rouletten har talt, må det jo blive sådan! 

Arh dog ikke, men nu bliver den i hvert fald kaldt Preben så længe den er i mavsen... også selvom den jo meget vel kan være af hunkøn.

God fornøjelse og kommentér endelig, hvis I får nogle sjove/fine/anderledes forslag!

Reinhold  .. og Christel

Anmeld

19. maj 2012

M (:

Ilya skriver:

Vi sad lige et par stykker og snakkede om denne i en anden tråd, så jeg deler den lige med jer andre, hvis I kan finde inspiration ud fra den, eller bare synes, den er sjov:

http://mamanet.dk/navne/roulette

Personligt påstod den hårdnakket, at min baby skal hedde Preben, hvis det bliver en dreng, hvilket jeg godt nok ikke er specielt opstemt for, meeeen hvis Rouletten har talt, må det jo blive sådan! 

Arh dog ikke, men nu bliver den i hvert fald kaldt Preben så længe den er i mavsen... også selvom den jo meget vel kan være af hunkøn.

God fornøjelse og kommentér endelig, hvis I får nogle sjove/fine/anderledes forslag!

Her fik vi Marian eller Arnold.. Hm, tror nu næppe, at de kommer på listen - så hellere Preben

Anmeld

19. maj 2012

snefnug

ud fra vores fornavne

Dreng: Casper

Pige: Margit

Ud fra alle navne

Dreng: Remy

Pige: Rut

Anmeld

19. maj 2012

Ciss

Jeg prøvede først bare med vores fornavne.

Jeg fik Ferdinand og Inga - En okse og min bestevenindes tyske tante? Tror ikke det bliver det, nej.....

Så prøvede jeg med fuldt navn og fik Henny og Anton. Henny er faktisk en af mine favoritter for tiden, og Anton er et navn jeg muligvis i en kompromissituation kunne gå med til.

Det var morsomt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.