Navnerouletten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Fenja09

Ilya skriver:

Nej der har du godt nok valgt et betydeligt sødere navn da.

Kan kun erklære mig enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Ilya

Problembarnet skriver:

Så er Lindis måske en mulighed til den kommende pige??

tænker lind + is?? så skal min pige lave sin egen is-butik - Lindis' is hahaha

Ja det er da et navn, folk der har problemer med at stamme, ALDRIG får udtalt. Haha, go for it. 

Anmeld

21. maj 2012

Trolde_mor

Den mener vores pige i maven skal hedde Alma, Latin. "Mild, nærende" - et rigtig sødt navn, men dog ikke det navn hun får

Vores søn mener den skulle have heddet Petter, En variant af Peter.... Erhm... NO WAY!! hehe...

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

Trolde_mor skriver:

Den mener vores pige i maven skal hedde Alma, Latin. "Mild, nærende" - et rigtig sødt navn, men dog ikke det navn hun får

Vores søn mener den skulle have heddet Pette, En variant af Peter.... Erhm... NO WAY!! hehe...

Pette??? Århh det lyder så forkert...

Det er sq sjovt det her, I lærer mig så mange nye navne.

Anmeld

21. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Ilya skriver:

så kan du lave en afstemning med alle nye navne hvad dit barn skal hedde?

Anmeld

21. maj 2012

Trolde_mor

Ilya skriver:

Glemte lige -r.. men ja, det er sq godt nok ikek et kønt et hehe

Anmeld

21. maj 2012

FrkLarsen

Ilya skriver:

Vi sad lige et par stykker og snakkede om denne i en anden tråd, så jeg deler den lige med jer andre, hvis I kan finde inspiration ud fra den, eller bare synes, den er sjov:

http://mamanet.dk/navne/roulette

Personligt påstod den hårdnakket, at min baby skal hedde Preben, hvis det bliver en dreng, hvilket jeg godt nok ikke er specielt opstemt for, meeeen hvis Rouletten har talt, må det jo blive sådan! 

Arh dog ikke, men nu bliver den i hvert fald kaldt Preben så længe den er i mavsen... også selvom den jo meget vel kan være af hunkøn.

God fornøjelse og kommentér endelig, hvis I får nogle sjove/fine/anderledes forslag!

Dreng: Eilif 

Pige: Evy  

Anmeld

21. maj 2012

Lullaby

Pige: Severine
Dreng: Richard

Anmeld

21. maj 2012

Frøken J.

Ilya skriver:

Vi sad lige et par stykker og snakkede om denne i en anden tråd, så jeg deler den lige med jer andre, hvis I kan finde inspiration ud fra den, eller bare synes, den er sjov:

http://mamanet.dk/navne/roulette

Personligt påstod den hårdnakket, at min baby skal hedde Preben, hvis det bliver en dreng, hvilket jeg godt nok ikke er specielt opstemt for, meeeen hvis Rouletten har talt, må det jo blive sådan! 

Arh dog ikke, men nu bliver den i hvert fald kaldt Preben så længe den er i mavsen... også selvom den jo meget vel kan være af hunkøn.

God fornøjelse og kommentér endelig, hvis I får nogle sjove/fine/anderledes forslag!

Vores datter skulle så hedde Cristel Ikke det VÆRST tænkelige, men ikke et jeg ville vælge. Hehe

Anmeld

22. maj 2012

Ilya

Frøken J. skriver:

Vores datter skulle så hedde Cristel Ikke det VÆRST tænkelige, men ikke et jeg ville vælge. Hehe

Nej det er da rimelig uskyldigt. Du forsøgte ikke med et drengenavn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.