Navnerouletten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Ciss

Ilya skriver:

En lille, skøn baby, der fredfyldt ligger og sover middagslur i sin barnevogn... og så hedder den Ulf eller Preben...

Nej, jeg kan heller ikke lige se det for mig.

Min søns bedsteven hedder forresten Preben. En rigtig sød dreng! Så navnet er heldigvis ikke helt afgørende for personligheden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

FrkT

Dreng: Lennart - nej tak siger jeg så!

Pige: Elizabeth - pænt navn, men ville dog ikke vælge det alligevel....

Anmeld

19. maj 2012

Ilya

Ciss skriver:

Min søns bedsteven hedder forresten Preben. En rigtig sød dreng! Så navnet er heldigvis ikke helt afgørende for personligheden...

Nej, sandt nok.

Hvis først barnet hedder sådan, så vænner man sig jo til det, og så kan de ikke hedde andet. Det bliver en del af deres personlighed.

Men jeg ville nok stadig studse over det, hvis jeg mødte en lillebitte Preben.

Anmeld

19. maj 2012

lycly

Det er da godt nok nogle, ehm, alternative navne den kommer med! Jeg får pigenavnet Wilhelmina (!) og Hjalmar - hvad er det overhovedet for et navn?

Anmeld

19. maj 2012

Kay

Ilya skriver:

Haha perfekt valg af smiley'er

hihi... elsker smilyes

Anmeld

19. maj 2012

Metteris

Den er meget sød/sjov, og jeg fik faktisk et navn ud af den som jeg vil skrive på listen over potentielle navne :O

MEN!! Jeg synes godt nok ikke den tager hensyn til familier med enlig mor/far eller familier med to mødre/fædre. Det burde bare hedde Forælder 1 og Forælder 2. 

Anmeld

19. maj 2012

Ilya

Metteris skriver:

Den er meget sød/sjov, og jeg fik faktisk et navn ud af den som jeg vil skrive på listen over potentielle navne :O

MEN!! Jeg synes godt nok ikke den tager hensyn til familier med enlig mor/far eller familier med to mødre/fædre. Det burde bare hedde Forælder 1 og Forælder 2. 

Nej den har helt bestemt nogle fejl!

Hvad med den helt enkelte fejl, at den kun kan anvendes én gang? Jeg mener, første barn er godt nok, men hvis nu man får endnu én af samme køn, så er man på den.

Fedt at du faktisk blev inspireret. 

Anmeld

19. maj 2012

HPMAM

Kun fornavne: Kent eller Stella

Fornavne og efternavn: Helmer eller Denise

Stella kunne godt ryge på listen, men vi ved jo det er en dreng 

Anmeld

19. maj 2012

HeidiØ

Ilya skriver:

Vi sad lige et par stykker og snakkede om denne i en anden tråd, så jeg deler den lige med jer andre, hvis I kan finde inspiration ud fra den, eller bare synes, den er sjov:

http://mamanet.dk/navne/roulette

Personligt påstod den hårdnakket, at min baby skal hedde Preben, hvis det bliver en dreng, hvilket jeg godt nok ikke er specielt opstemt for, meeeen hvis Rouletten har talt, må det jo blive sådan! 

Arh dog ikke, men nu bliver den i hvert fald kaldt Preben så længe den er i mavsen... også selvom den jo meget vel kan være af hunkøn.

God fornøjelse og kommentér endelig, hvis I får nogle sjove/fine/anderledes forslag!

Ja, min søn sku så ha heddet Herbert! EJ, hvor er det altså ÆRGELIGT jeg ikke havde set den før han blev født

Anmeld

19. maj 2012

Metteris

Ilya skriver:

Nej den har helt bestemt nogle fejl!

Hvad med den helt enkelte fejl, at den kun kan anvendes én gang? Jeg mener, første barn er godt nok, men hvis nu man får endnu én af samme køn, så er man på den.

Fedt at du faktisk blev inspireret. 

Ja! Det er ret irriterende! 

Jeg fandt så også lige ud af at jeg ikke kan får lov at få foreslået et drengenavn. Den vil kun foreslå pigenavne. Hvis jeg prøver drengenavn så kommer der ikke noget :O Men hvis jeg ændrer på et af forældrenavnene, så vil den gerne foreslå et drengenavn. Men ikke med de navne vi rent faktisk har. Da underligt!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.