Termin i August..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2009

Marcus´s mor

clss skriver:

bliver sat i gang muligvis imorgen men senest søndag

Held og lykke i dag, krydser fingre for en let fødsel.. Gid det var mig der var igang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Marcus´s mor

Indet nyt her inde??

Anmeld

17. august 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

Indet nyt her inde??

det er gået lidt i stå herinde.... jeg skal have kejsersnit i morgen, skriver når jeg er hjemme igen om nogle dage glæder mig til at vise min trold....
held og lykke tøser krydser fingre for i snart må ligge jer også....
stort knus

Anmeld

17. august 2009

Marcus´s mor

gitte&christopher skriver:

det er gået lidt i stå herinde.... jeg skal have kejsersnit i morgen, skriver når jeg er hjemme igen om nogle dage glæder mig til at vise min trold....
held og lykke tøser krydser fingre for i snart må ligge jer også....
stort knus

Held og lykke med det hele , er så spændt på at se ham, skriv så snart du får mulighed for det... Hvad tid i morgen ved du det?? så tænker jeg på dig ímens

Anmeld

20. august 2009

Christopher&Andreas

så er vi hjemme igen med en dejlig lille dreng hvad med jer andre har i født???? hvordan har i det???
knus gitte

Anmeld

21. august 2009

Marcus´s mor

gitte&christopher skriver:

så er vi hjemme igen med en dejlig lille dreng hvad med jer andre har i født???? hvordan har i det???
knus gitte

Eii fortæl fortæl .
Ingen baby dreng her endnu, men har ondt over de hele ... Termin i morgen...

Anmeld

22. august 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

Eii fortæl fortæl .
Ingen baby dreng her endnu, men har ondt over de hele ... Termin i morgen...

alt gået godt vi har det ok nu hård omgang han vejede 3600 oog var 50 cm ikke så stor som vi havde fået af vide men er jo også født før tid....
han er super skøn og nem storebror har taget godt imod ham også så det er bare skønt...
men hold da op overskud er bare ikke noget jeg ejer pt. smiler...........
håber snart der sker noget for jer...
STORT knus

Anmeld

22. august 2009

Marcus´s mor

Eii har haft plukver hele natten der gjorde ondt, og fortsat i dag.. mon der er noget på vej..  Har faktist termin i dag, så kan være lille baby Marcus holder hvad han lover med at komme hans termin dag

Jer der har født, fra i fik kraftige plukver der gjorde ond, hvor lang tid gik der så til de rigtigt ver kom?? Håber ikke jeg skal gå rundt sådan her flere dage..

Anmeld

22. august 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Marcus´s mor skriver:

Eii har haft plukver hele natten der gjorde ondt, og fortsat i dag.. mon der er noget på vej..  Har faktist termin i dag, så kan være lille baby Marcus holder hvad han lover med at komme hans termin dag

Jer der har født, fra i fik kraftige plukver der gjorde ond, hvor lang tid gik der så til de rigtigt ver kom?? Håber ikke jeg skal gå rundt sådan her flere dage..

Sådan havde jeg det også Så krydser fingre for at der sker noget

Anmeld

22. august 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

krydser fingre for de rigtige er på vej sådan startede min 1.fødsel der gik et døgn her 2.gang har jeg haft dem rigtig længe uden der skete noget.......
sender vestøv...
stort knus og HELD OG LYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.