Termin i August..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2009

MeretePedersen

Hej alle

Det er ikke meget tid man har til computeren med to små livlige piger i huset
Går det godt med jeres dejlige guldklumper? Vores lille Emilie er nu 24 dage og tager rigtig godt på. Hun måler 56 cm nu og vejer 4650g, så hun har taget pænt meget på, men hun spiser godt nok også meget!
Jeg er så lykkelig over endelig at prøve en amning som lykkes det er simpelthen bare dejligt. Med vores første barn løb jeg ind i brystbetændelse, som  blev afvist af min læge, hvorefter det endte med at betændelsen selv fandt sin vej ud af siden på mit bryst og lavede et kæmpe dybt sår, som tog mange måneder om at hele. Det gjorde bare hammer-ondt og forårsagede at jeg ikke havde mælk nok og amningen blev en smerteovervindelse og endte med til sidst at gå helt i vasken...
Så jeg frygtede mildest talt amning denne gang, og var fuldt overbevist om at jeg ikke ville give det mange chancer, så det er bare VILDT DEJLIGT at prøve at amning rent faktisk KAN være hyggelig

Knus Merete

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

solsikken41

Marcus´s mor skriver:

Altså altså, ingen nye babyer?  

Sender ve støv til jer alle, sider her med min baby Marcus på 5 dage, verdens nemmeste dreng, hvor er det bare ubeskriveligt skønt..   Elsker bare den lille gut så meget..

Hvordan går det med jer andre og jeres nye guld klumper..??

.

Hejsa..

så kom lille Rasmus i torsdags d 27..5 dage over tid.  .kl5.23
vejede 3710g og var 53 lang.

fik første ve kvart over elleve om aftenen,efter at jeg var gået i seng..
allerede der var der 13 min imellem
så gik det stærkt,pludselig var der 2-3 min imellem,så var det på tide at tage på hospitalet..
Efter 3 timer hjemme med veer,havde jeg åbnet mig 8 cm
det var sqi nogen onde veer.. men kl 5.23 kom han ud..
så det tog 6 timer og 1 kvarter ,så var det overstået

.
 Pia og Rasmus på 3 dage 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2009

iln

Nu sidder jeg her og læser om alle jer heldige kvinder, der har født jeres fantastiske børn - smukke billeder I lægger ud

Så sidder jeg her og er p***** misundelig for at sige det rent ud. Er jeg den eneste der stadig går og venter?
Hvis det ender med at den ikke vil ud selv så kan jeg få lov til at gå helt frem til den 11. sep. Det er der altså bare lang tid til.

Hilsen i misundelig iln (40+2)

Anmeld

31. august 2009

jetteC

hej piger

nyder tiden med lille Claudia som nu er 3uger gammel
håber i alle har det godt for det har vi

knus jettec

Anmeld

1. september 2009

Marcus´s mor

gitte&christopher skriver:

hej
det går godt her fantastisk at blive mor igen skønt at høre du har det godt også dejligt vi endelig har dem ude hehe hvor stor var marcus ved fødsel???
knus og dejlige billeder du har lagt ud

Han var 51 lang og vejede 3548.
Jordmorden vi mødte on natten på hospitalet skønnede ham til at være 4200, så det var da lige med til at  gøre mig ekstra nervøs..

Men det viste sig at det bare er moren der var godt i stand ha ha.

Glæder mig vildt til sundheds plejesken kommer, så jeg kan se hvor meget han har taget på..

Anmeld

26. september 2009

Marcus´s mor

heii hvordan går det med jer alle? det er blevet noget stille side vi alle har født.. Marcus er begyndt at smiule bevidst nu, det er ret fedt, super skønt og sjovt..

knus AM

Anmeld

27. september 2009

clss

Marcus´s mor skriver:

heii hvordan går det med jer alle? det er blevet noget stille side vi alle har født.. Marcus er begyndt at smiule bevidst nu, det er ret fedt, super skønt og sjovt..

knus AM

hej

det går super godt
bianca er 6 uger og 1 dag idag og har siden 2. uge sovet 7-9 timer om natten  så det er jo dejligt hun vejede 3270 da hun blev født og var 53 cm lang og nu vejer hun 4600 og er 57 cm lang så¨det går den rigtige vej

Anmeld

30. september 2009

MeretePedersen

clss skriver:

hej

det går super godt
bianca er 6 uger og 1 dag idag og har siden 2. uge sovet 7-9 timer om natten  så det er jo dejligt hun vejede 3270 da hun blev født og var 53 cm lang og nu vejer hun 4600 og er 57 cm lang så¨det går den rigtige vej

Hej clss

WHATT?!! Sover din lille baby 7-9 timer om natten!! Hold fast det må være VILDT dejligt! det er da næsten uhørt!
Min Emilie sover mellem 3-5 timer i træk om natten. Og det er oftere 3 end det er 5 timer. Glæder mig til hun sover noget mere igennem.
Jeg ammer og hun kræver mad ca. 2 gange hver nat.
Ammer du?

Vedhæfter lige billeder af mine to piger

Knus Merete

Anmeld

30. september 2009

MeretePedersen

Marcus´s mor skriver:

knus AM

Hej AM

Her går det også super godt! Emilie er også begyndt at smile bevidst og gør det tit, og det er bare såååeeeh uimodståelig sødt!
Hvordan sover Marcus om natten?

Knus Merete

Anmeld

1. oktober 2009

clss

MeretePedersen skriver:

Hej clss

WHATT?!! Sover din lille baby 7-9 timer om natten!! Hold fast det må være VILDT dejligt! det er da næsten uhørt!
Min Emilie sover mellem 3-5 timer i træk om natten. Og det er oftere 3 end det er 5 timer. Glæder mig til hun sover noget mere igennem.
Jeg ammer og hun kræver mad ca. 2 gange hver nat.
Ammer du?

Vedhæfter lige billeder af mine to piger

Knus Merete

Hej

nej desværre ammer jeg ikke grundet en brystreduktion i 2005 så hun er flaskebarn. Det er skønt og hvis hun vågner som er sjældent så giver man hende sutten og så sover hun videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.