Termin i August..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2009

clss

Så kom hun endelig min lille guldklump
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Christopher&Andreas

clss skriver:

Så kom hun endelig min lille guldklump

aaiiii hvor er hun skøn tillykke hvordan gik det osv osv?????
skønt hun endelig kom
knus

Anmeld

23. august 2009

jetteC

hej allesammen <3lig tillykke til jer som har født
ikke meget man får tid til comp med den lille nye ss
og til jer som ikke har født sender jeg en masse veestøv

Knus jettec

Anmeld

25. august 2009

Marcus´s mor

Så kom baby Marcus, så de "pluk ver" jeg havde lørdag (på mn termins dag 22 August)  var ikke pjat 
kl 3 om natten (d. 23 August)  var vi på sygehuset, var allerede åben 5 cm. Pga. travlhed og sygdom hos jordmødrene, så var min mand og jeg alene til kl 7 hvor der var vagt skifte, samme tid begyndte presse ver´ne og kl 8.57 var han ude. 
Ingen smertestillende eller anden hjælp. Kun min mands hånd   som var total uundværlig..

Her er et lille billede af baby Marcus, er netop trådt ind af døren hjemme. skøøønt.!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

Så kom baby Marcus, så de "pluk ver" jeg havde lørdag (på mn termins dag 22 August)  var ikke pjat 
kl 3 om natten (d. 23 August)  var vi på sygehuset, var allerede åben 5 cm. Pga. travlhed og sygdom hos jordmødrene, så var min mand og jeg alene til kl 7 hvor der var vagt skifte, samme tid begyndte presse ver´ne og kl 8.57 var han ude. 
Ingen smertestillende eller anden hjælp. Kun min mands hånd   som var total uundværlig..

Her er et lille billede af baby Marcus, er netop trådt ind af døren hjemme. skøøønt.!!

weeee endelig stort tillykke med baby marcus hvor er han skøn

Anmeld

25. august 2009

solsikken41

Marcus´s mor skriver:

hejsa

og stort tillykke med ham,hvor ser han da bare sød og dejlig ud..
så kom du før mig,ss

knuzz Pia.

Anmeld

26. august 2009

clss

gitte&christopher skriver:

aaiiii hvor er hun skøn tillykke hvordan gik det osv osv?????
skønt hun endelig kom
knus

jeg lå med veer i 24 timer og var totalt udmattet til sidst så fik akut kejsersnit og hun blev født d. 16-08-09 kl 22.30 hun vejede 3270g og var 53 lang

Anmeld

27. august 2009

Christopher&Andreas

clss skriver:

jeg lå med veer i 24 timer og var totalt udmattet til sidst så fik akut kejsersnit og hun blev født d. 16-08-09 kl 22.30 hun vejede 3270g og var 53 lang

årh det lyder som en hård omgang håber du er ovenpå igen...
knus

Anmeld

27. august 2009

Marcus´s mor

Altså altså, ingen nye babyer?  

Sender ve støv til jer alle, sider her med min baby Marcus på 5 dage, verdens nemmeste dreng, hvor er det bare ubeskriveligt skønt..   Elsker bare den lille gut så meget..

Hvordan går det med jer andre og jeres nye guld klumper..??

.

Anmeld

29. august 2009

Christopher&Andreas

Marcus´s mor skriver:

Altså altså, ingen nye babyer?  

Sender ve støv til jer alle, sider her med min baby Marcus på 5 dage, verdens nemmeste dreng, hvor er det bare ubeskriveligt skønt..   Elsker bare den lille gut så meget..

Hvordan går det med jer andre og jeres nye guld klumper..??

.

hej
det går godt her fantastisk at blive mor igen skønt at høre du har det godt også dejligt vi endelig har dem ude hehe hvor stor var marcus ved fødsel???
knus og dejlige billeder du har lagt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.