intim hårfjerning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Isaac's mor

Jeg fik min kæreste til at barbere mine ben høhø
Men kan altså ikk få mig selv til at tvinge ham til intim, tror heller ikk han ville kunne finde ud af det og tør sgu heller ikk tag chancen

Står i samme problem... Men har valgt at acceptere at ligne... ja :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

B&J

Kay skriver:

har rigtig dårlig erfaring med de der maskiner...

og det skal også lige siges at jeg har bækkenløsning så det har nok også noget at gøre med jeg ik kan selv...

den med manden...  må vi se om jeg kan lokke ham til... er ik sikker...

så kan jeg godt forstå du ikke kan

ja du må se om manden kan logges

Anmeld

3. maj 2012

Camel

Jeg får også mange røde knopper efter barbering. Jeg har i lang tid ikke barberet mig, men har købt en skraber til bikinilinien, mener det er gillette der har lavet den, den studser hårene så de ikke er så lange. Har en enkelt gang prøvet voks, det virkede rigtig godt, og det bliver nok også løsningen når jeg engang får taget mig sammen 

Anmeld

6. maj 2012

Kay

Team Putte skriver:

Jeg har haft en periode hvor jeg simpelthen opgav kampen og kæresten levede med dusk uden brok Jeg er dog kommet ind i kampen igen, men det er besværligt når man intet kan se!

Har dog måttet krybe til korset og be kæresten om hjælp til benene for dem kan jeg ved gud ikke nå uden at lyde som en hvalros i brunst!

men kan jeg... men det er godt nok blevet hårdt og besværligt....

har nu sagt til kæresten at han må ordne det eller leve med det... så må vi se hvad der sker

Anmeld

6. maj 2012

Kay

emsaroto skriver:

Jeg gjorde det bare så jeg kunne hahha

nok også bedre end ingenting

Anmeld

6. maj 2012

Kay

Ma-lu skriver:

Jep, har selv været sygemeldt siden december med bækkenløsning

det er bare ik sjovt

Anmeld

6. maj 2012

LotusCPH

Har også selv en meget drillende bækkenløsning og kan heller ik se hverken fødder eller forneden. Så har selv samme problem. Har snakket med manden om at han må gøre det - for har altid været "nøgen" dernede og føler mig som en huleboer for tiden

Tænkte på at ligge ned i sengen med håndklæde under og så prøve mig frem - så skal man jo ikke bukke sig så meget - Men ved ikke helt om det vil fungere *G*

Anmeld

6. maj 2012

Kay

LotusCPH skriver:

Har også selv en meget drillende bækkenløsning og kan heller ik se hverken fødder eller forneden. Så har selv samme problem. Har snakket med manden om at han må gøre det - for har altid været "nøgen" dernede og føler mig som en huleboer for tiden

Tænkte på at ligge ned i sengen med håndklæde under og så prøve mig frem - så skal man jo ikke bukke sig så meget - Men ved ikke helt om det vil fungere *G*

har virkelig også overvejet den med at ligge... men så er det det om man tør

Anmeld

6. maj 2012

LotusCPH

Altså tror jeg tager små områder og så arbejder mig hen mod målet *G* ka jo ligeså godt begynde at øve nu og op til fødslen så der ikke er alle de hår når han skal ud

Anmeld

6. maj 2012

Kay

LotusCPH skriver:

Altså tror jeg tager små områder og så arbejder mig hen mod målet *G* ka jo ligeså godt begynde at øve nu og op til fødslen så der ikke er alle de hår når han skal ud

nej... tænk at blive født i en urskov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.