intim hårfjerning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Kay

Chevro skriver:

Jeg kan sagtens skrabe mig, selvom jeg ikke kan se noget :-) Kunne nærmest gøre det i mørke

ihh gid det var mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Det ved jeg heller ikke om det er jeg har aldrig prøvet det, men ved bare at jeg hellere vil opleve en smule smerte end at ligne noget der er løgn dernede

ja det tænker jeg også...

må lige høre manden... og ellers tror jeg det bliver voks...

Anmeld

3. maj 2012

Brams

Jeg havde min mand til at hjælpe mig

Anmeld

3. maj 2012

Kay

Brams skriver:

Jeg havde min mand til at hjælpe mig

gjorde han det helt frivilligt eller måtte han lokkes og hvordan lokkede du ham hvis det var nødvændigt??

Anmeld

3. maj 2012

Julymama

Kay skriver:

gravide kvinder der ude... hvad gør i???

for jeg (og sikkert flere andre) kæmper... det er jo ik til at se noget der nede... og sidst jeg havde fat i skraberen der skar jeg mig... så har ik lige lyst til at forsøge igen...

er lidt bange for at det der veet bikinilinje halløj har for mange grimme kemikalier i?

og jeg går til vand gymnastik 2 gange om ugen og har altså ik lyst til at ligne... ja i ved...

er voks den eneste udvej eller har i andre gode løsninger??

Hvad med et spejl ?

Sæt dig på et håndklæde på gulvet evt i stuen hvis i ikke har så meget plads på badeværelset til at du kan komme op igen .. Også ellers bare igang 

Anmeld

3. maj 2012

Kay

Julymama skriver:

Hvad med et spejl ?

Sæt dig på et håndklæde på gulvet evt i stuen hvis i ikke har så meget plads på badeværelset til at du kan komme op igen .. Også ellers bare igang 

hvis jeg først kommer ned på gulvet nu kommer jeg ik op uden hjælp... ik så meget på grund af maven men mit bækken laver al for meget ballade til at jeg kan rejse mig fra gulvet...

Anmeld

3. maj 2012

vitapigen

Da jeg ikke kunne se for maven mere, satte jeg et spejl på wc'et og så kunne jeg se til det. Men da jeg døjede rigtig meget med røde knopper lod jeg det gro... så ja jeg havde en urskov ved fødslen... Og under fødslen var jeg ret ligeglad, for det er jo nu engang sådan vi kvinder ser ud

Men efter fødslen er jeg begyndt at få voksbehandlinger og det er det mest fantastiske jeg har gjort for mig selv  Ja det gør ondt, men det er hurtig overstået og man er smækker lækker dagen efter (ikke på selve dagen &nbsp Har fået det gjort 2 gange og anden gang gjorde det ikke nær så ondt, så det er ikke en skrøne. Roden når jo ikke at vokse sig stor inden næste behandling

Men I skal lige huske på piger, at når man er gravid har man ikke en lige så stor smerteterskel pga. alle hormonerne. Det var i hvert fald det hun sagde, hende der voksede mig. Hun ville ikke vokse gravide kvinder hvis det var første gang....

Anmeld

3. maj 2012

Kay

vitapigen skriver:

Da jeg ikke kunne se for maven mere, satte jeg et spejl på wc'et og så kunne jeg se til det. Men da jeg døjede rigtig meget med røde knopper lod jeg det gro... så ja jeg havde en urskov ved fødslen... Og under fødslen var jeg ret ligeglad, for det er jo nu engang sådan vi kvinder ser ud

Men efter fødslen er jeg begyndt at få voksbehandlinger og det er det mest fantastiske jeg har gjort for mig selv  Ja det gør ondt, men det er hurtig overstået og man er smækker lækker dagen efter (ikke på selve dagen &nbsp Har fået det gjort 2 gange og anden gang gjorde det ikke nær så ondt, så det er ikke en skrøne. Roden når jo ikke at vokse sig stor inden næste behandling

Men I skal lige huske på piger, at når man er gravid har man ikke en lige så stor smerteterskel pga. alle hormonerne. Det var i hvert fald det hun sagde, hende der voksede mig. Hun ville ikke vokse gravide kvinder hvis det var første gang....

oki?? har man ikke??? det viste jeg ikke...

Anmeld

3. maj 2012

Masig

AnnaKJ skriver:

Det ved jeg heller ikke om det er jeg har aldrig prøvet det, men ved bare at jeg hellere vil opleve en smule smerte end at ligne noget der er løgn dernede

Ja ikke kun mht fødslen, men også af hensyn til kæresten.... Man vil jo gerne føle sig bare lidt feminin selvom man render rundt med stor mave...

Anmeld

3. maj 2012

Masig

vitapigen skriver:

Hmm vidste jeg ikke.. det er da egentlig temmelig dårligt indrettet, når nu man skal have ondt alle steder under graviditet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.