intim hårfjerning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.674 visninger
70 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. maj 2012

Kay

gravide kvinder der ude... hvad gør i???

for jeg (og sikkert flere andre) kæmper... det er jo ik til at se noget der nede... og sidst jeg havde fat i skraberen der skar jeg mig... så har ik lige lyst til at forsøge igen...

er lidt bange for at det der veet bikinilinje halløj har for mange grimme kemikalier i?

og jeg går til vand gymnastik 2 gange om ugen og har altså ik lyst til at ligne... ja i ved...

er voks den eneste udvej eller har i andre gode løsninger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

B&J

nu kunne jeg godt gøre det selv men evt få din mand til det eller sådan en maskine man kan bruge ja en babermaskine til kvinder

Anmeld

3. maj 2012

Kay

B&J skriver:

nu kunne jeg godt gøre det selv men evt få din mand til det eller sådan en maskine man kan bruge ja en babermaskine til kvinder

har rigtig dårlig erfaring med de der maskiner...

og det skal også lige siges at jeg har bækkenløsning så det har nok også noget at gøre med jeg ik kan selv...

den med manden...  må vi se om jeg kan lokke ham til... er ik sikker...

Anmeld

3. maj 2012

Guldimaven

Jeg skal snart føde. ( forhåbentlig.) Og jeg har indtil nu, gjort det selv i blinde. Men sidst måtte jeg indse at det kunne jeg altså ikke mere..  Og til min fødsel vil jeg altså gerne lige se ordentlig ud dernede, så jeg har spugt min kæreste om hjælp.

Så mit råd, gør det i blinde eller så vil din kæreste måske hjælpe dig.

Anmeld

3. maj 2012

LR85

jeg barbere mig som jeg plejer, bare meget langsomt og meget forsigtigt.

specielt bikinilinjen, er nem, det er svære, længere nede.

Ellers har jeg en ladyshaver, som jeg bruger.

Anmeld

3. maj 2012

Masig

Her har jeg spurgt kæresten, men det vil han bestemt ikke!!!

Ladyshaveren har jeg faktisk ikke tænkt på, men synes også den er temmelig klodset og besværlig når man ikke kan se noget...

Jeg overvejer en voksbehandling, selvom jeg frygter lidt for smerten hehe...

Anmeld

3. maj 2012

Ma-lu

Kay skriver:

for jeg (og sikkert flere andre) kæmper... det er jo ik til at se noget der nede... og sidst jeg havde fat i skraberen der skar jeg mig... så har ik lige lyst til at forsøge igen...

er lidt bange for at det der veet bikinilinje halløj har for mange grimme kemikalier i?

og jeg går til vand gymnastik 2 gange om ugen og har altså ik lyst til at ligne... ja i ved...

Ingen råd herfra 

Men jeg kan heller ik se en fløjtende fis, har termin om 3 uger, men jeg prøver mig frem, dog ik altid lige 'heldigt'  

Anmeld

3. maj 2012

Pinkrose

Kay skriver:

Hehe satte et spejl op på wc et og så benet op

Anmeld

3. maj 2012

Masig

Denisep skriver:

Hehe satte et spejl op på wc et og så benet op

Arh smart.. Kunne da være man skulle overveje at have et spejl inde i badet haha...

Anmeld

3. maj 2012

Kay

Ma-lu skriver:

Ingen råd herfra 

Men jeg kan heller ik se en fløjtende fis, har termin om 3 uger, men jeg prøver mig frem, dog ik altid lige 'heldigt'  

nej det er jo det og med min bækkenløsning gør det sku også ondt og prøve at stå/side i underlige stillinger og få det hele med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.