intim hårfjerning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

vitapigen

Kay skriver:

oki?? har man ikke??? det viste jeg ikke...

Hehe troede jeg heller ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Team Putte

Kay skriver:

gravide kvinder der ude... hvad gør i???

for jeg (og sikkert flere andre) kæmper... det er jo ik til at se noget der nede... og sidst jeg havde fat i skraberen der skar jeg mig... så har ik lige lyst til at forsøge igen...

er lidt bange for at det der veet bikinilinje halløj har for mange grimme kemikalier i?

og jeg går til vand gymnastik 2 gange om ugen og har altså ik lyst til at ligne... ja i ved...

er voks den eneste udvej eller har i andre gode løsninger??

Jeg har haft en periode hvor jeg simpelthen opgav kampen og kæresten levede med dusk uden brok Jeg er dog kommet ind i kampen igen, men det er besværligt når man intet kan se!

Har dog måttet krybe til korset og be kæresten om hjælp til benene for dem kan jeg ved gud ikke nå uden at lyde som en hvalros i brunst!

Anmeld

3. maj 2012

emsaroto

Jeg gjorde det bare så jeg kunne hahha

Anmeld

3. maj 2012

AnnaK89

Masig skriver:

Ja ikke kun mht fødslen, men også af hensyn til kæresten.... Man vil jo gerne føle sig bare lidt feminin selvom man render rundt med stor mave...

Præcis

Anmeld

3. maj 2012

Annana89

Jeg  har samme problem! Jeg har bækkenløsning og er nu i uge 31 så alt er imod mig i forhold til at kunne barbere mig dernede!

Jeg sys bare det er så stor en kamp at jeg efterhånden har opgivet selvom det faktisk genere mig helt vildt

Og jeg sys bare jeg har prøvet på alle mulige forskellige måder med at sidde på en skammel, benet oppe på diverse ting, sidde på huk, ligge ned og og og...

Manden lever med det men jeg vile frygtelig gerne ha bare det værste væk inden fødslen. Men altså har ikke meget lyst til at be manden om hjælp. Tror det ville føles mega akkavet hvis jeg overhovedet fik ham til det.

Anmeld

3. maj 2012

merle2010

min mand hjælper mig heldigvis

er i uge 34 nu, og kan intet se dernede... 

Anmeld

3. maj 2012

Annana89

merle2010 skriver:

min mand hjælper mig heldigvis

er i uge 34 nu, og kan intet se dernede... 

Sys han slet ikke det er akavet at hjælpe dig?

altsp ved jo godt der nok ikke er noget han ikke har set før men altså jeg nævnte det lige for min mand og han så bare underligt på mig og mente det kunne være ligemeget!

Anmeld

3. maj 2012

merle2010

Annana89 skriver:

Sys han slet ikke det er akavet at hjælpe dig?

altsp ved jo godt der nok ikke er noget han ikke har set før men altså jeg nævnte det lige for min mand og han så bare underligt på mig og mente det kunne være ligemeget!

nææ

han ordner det bare....

han klipper osse mine tånegle, men det synes han er ret slemt....

de første par gange er det mærkeligt, men nu er det osse 2. graviditet hvor han hjælper...

Anmeld

3. maj 2012

Annana89

merle2010 skriver:

nææ

han ordner det bare....

han klipper osse mine tånegle, men det synes han er ret slemt....

de første par gange er det mærkeligt, men nu er det osse 2. graviditet hvor han hjælper...

Fedt!

Jeg tror bare jeg må kæmpe lidt videre med det selv, har det lidt for akavet med at få en hjælpene hånd på det område

Anmeld

3. maj 2012

Ma-lu

Kay skriver:

nej det er jo det og med min bækkenløsning gør det sku også ondt og prøve at stå/side i underlige stillinger og få det hele med...

Jep, har selv været sygemeldt siden december med bækkenløsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.