intim hårfjerning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Kay

Denisep skriver:

Hehe satte et spejl op på wc et og så benet op

jeg kan bare ik tage kun det ene ben op... det gør rigtig ondt i bækkenet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Pinkrose

Kay skriver:

jeg kan bare ik tage kun det ene ben op... det gør rigtig ondt i bækkenet

Hmm ja kan godt selv huske det med bækkenkøsningen havde jeg os rigtig slemt, hvad så med bare en lille børne skammel de det plastik og benet på den? Ellers bare et spejl og prøv dig frem

Anmeld

3. maj 2012

AnnaK89

Tror efterhånden at jeg har fået lokket min mand til det
Han er ikke meget for det, men jeg vil virkelig ikke ligne en urskov dernede til fødslen

Overvejer dog en voks snart - så er jeg sikker på at det er væk og der er pænt rent

Anmeld

3. maj 2012

Masig

AnnaKJ skriver:

Han er ikke meget for det, men jeg vil virkelig ikke ligne en urskov dernede til fødslen

Overvejer dog en voks snart - så er jeg sikker på at det er væk og der er pænt rent

Sådan har jeg det også, og jo oftere man får det gjort jo mindre ondt skulle det gøre hver gang har jeg hørt, men ved ikke om det bare er en skrøne

Anmeld

3. maj 2012

Jonatansmor

Kay skriver:

gravide kvinder der ude... hvad gør i???

for jeg (og sikkert flere andre) kæmper... det er jo ik til at se noget der nede... og sidst jeg havde fat i skraberen der skar jeg mig... så har ik lige lyst til at forsøge igen...

er lidt bange for at det der veet bikinilinje halløj har for mange grimme kemikalier i?

og jeg går til vand gymnastik 2 gange om ugen og har altså ik lyst til at ligne... ja i ved...

er voks den eneste udvej eller har i andre gode løsninger??

Jeg brugte et spejl, så kunne jeg se og fornemme mig frem. Det blev ikke et underskønt resultat, men min bikinilinje lignede idet mindste ikke russisk badenymfe...

Et af de der barberspejle kan du stille på en stol, skræv henover stolen og vupti

(Vupti var måske en overdrivelse af dimensioner...)

Anmeld

3. maj 2012

Chevro

Jeg kan sagtens skrabe mig, selvom jeg ikke kan se noget :-) Kunne nærmest gøre det i mørke

Anmeld

3. maj 2012

AnnaK89

Masig skriver:

Sådan har jeg det også, og jo oftere man får det gjort jo mindre ondt skulle det gøre hver gang har jeg hørt, men ved ikke om det bare er en skrøne

Det ved jeg heller ikke om det er jeg har aldrig prøvet det, men ved bare at jeg hellere vil opleve en smule smerte end at ligne noget der er løgn dernede

Anmeld

3. maj 2012

Kay

Denisep skriver:

Hmm ja kan godt selv huske det med bækkenkøsningen havde jeg os rigtig slemt, hvad så med bare en lille børne skammel de det plastik og benet på den? Ellers bare et spejl og prøv dig frem

kunne selvfølgelig prøve at ligge og så med et spejl... det bliver en større operation

Anmeld

3. maj 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

ja så er man sikker på det hele er væk... overvejer det virkelig...

Anmeld

3. maj 2012

Kay

Jonatansmor skriver:

Jeg brugte et spejl, så kunne jeg se og fornemme mig frem. Det blev ikke et underskønt resultat, men min bikinilinje lignede idet mindste ikke russisk badenymfe...

Et af de der barberspejle kan du stille på en stol, skræv henover stolen og vupti

(Vupti var måske en overdrivelse af dimensioner...)

kan bare ikke sådan skrøve over en stol med bækkenløsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.