intim hårfjerning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Team Putte

Kay skriver:

men kan jeg... men det er godt nok blevet hårdt og besværligt....

har nu sagt til kæresten at han må ordne det eller leve med det... så må vi se hvad der sker

Jeg stoppede jo i en periode fordi jeg simpelthen ik kunne overskue det, men startede igen senere fordi jeg simpelthen ik kunne holde ud at rende rundt med den måtte!

Ja så må han jo ind i kampen hvis han vil have det glat!

Hvis du ik er til voks så er der jo oz mulighed for at købe en maskine til at fjerne det.. Det bliver ik glat men det bliver da holdt nede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

MortilElias2010

Min mand hjalp helt frivilligt inden fødslen og det var ret så morsomt,, da det var blevet helt umuligt for mig selv at gøre det  Indtil da havde jeg dog ingen problemer med at gøre det selv 

Anmeld

7. maj 2012

Kay

Team Putte skriver:

Jeg stoppede jo i en periode fordi jeg simpelthen ik kunne overskue det, men startede igen senere fordi jeg simpelthen ik kunne holde ud at rende rundt med den måtte!

Ja så må han jo ind i kampen hvis han vil have det glat!

Hvis du ik er til voks så er der jo oz mulighed for at købe en maskine til at fjerne det.. Det bliver ik glat men det bliver da holdt nede

ja det er også en af overvejelserne med sådan en maskine...

Anmeld

7. maj 2012

Kay

MortilElias2010 skriver:

Min mand hjalp helt frivilligt inden fødslen og det var ret så morsomt,, da det var blevet helt umuligt for mig selv at gøre det  Indtil da havde jeg dog ingen problemer med at gøre det selv 

tror gerne det kan blive sjovt

Anmeld

7. maj 2012

MortilElias2010

Kay skriver:

tror gerne det kan blive sjovt

Absolut 

Anmeld

8. maj 2012

Brams

Kay skriver:

gjorde han det helt frivilligt eller måtte han lokkes og hvordan lokkede du ham hvis det var nødvændigt??

Gjorde det helt frivilligt, da han blev spurgt

Anmeld

8. maj 2012

Kay

Brams skriver:

Gjorde det helt frivilligt, da han blev spurgt

min har sagt at det kan han da godt prøve.... men det er ik blevet til noget endnu... ved ik om han ik rigtig har lyst alligevel

Anmeld

8. maj 2012

Lou87

Hvis ikke det er nævnt, så brugte jeg et spejl

Anmeld

8. maj 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

gravide kvinder der ude... hvad gør i???

for jeg (og sikkert flere andre) kæmper... det er jo ik til at se noget der nede... og sidst jeg havde fat i skraberen der skar jeg mig... så har ik lige lyst til at forsøge igen...

er lidt bange for at det der veet bikinilinje halløj har for mange grimme kemikalier i?

og jeg går til vand gymnastik 2 gange om ugen og har altså ik lyst til at ligne... ja i ved...

er voks den eneste udvej eller har i andre gode løsninger??

en ladyshaver og så placerer du et vippespejl på toiletlåget og stiller dig foran det og vipper det til du kan se hvad du laver.. en avis under dig til at fange håret og så er du klar..

Anmeld

8. maj 2012

Kay

ønskebarn74 skriver:

en ladyshaver og så placerer du et vippespejl på toiletlåget og stiller dig foran det og vipper det til du kan se hvad du laver.. en avis under dig til at fange håret og så er du klar..

det gør bare nas i bæknet at skulle stå sådan  tror det ender med at manden må ofre sig og ordne det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.