intim hårfjerning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

det gør bare nas i bæknet at skulle stå sådan  tror det ender med at manden må ofre sig og ordne det...

du smidder da bare benet op på låget.. jeg stod helt normalt på gulvet.. det er bare spejlet der skal vippes skråt op..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Annana89

Jeg fik det lige klaret igår!

Tog et stort badelagen og pakkede sofaen ind. Så lå jeg sårn at jeg kunne ha det ene ben hen over ryklænet og så med en stor pude i nakken. Kunne ikke se en skid og følte mig frem. Men mine arme blev pludseligt megete længere og jeg fik ikke ondt nogle steder.

Og nu har jeg det fantastisk, det er altså ikke noget værre ikke o kunne barbere sig dernede hvis man er plejer det.

Jeg havde det super godt efter og følte mig som et helt nyt menneske

Anmeld

8. maj 2012

Kay

ønskebarn74 skriver:

du smidder da bare benet op på låget.. jeg stod helt normalt på gulvet.. det er bare spejlet der skal vippes skråt op..

ja men det er det med at smide benet op der gør ondt eller stå med for spredte ben...

Anmeld

8. maj 2012

Brams

Kay skriver:

min har sagt at det kan han da godt prøve.... men det er ik blevet til noget endnu... ved ik om han ik rigtig har lyst alligevel

Du presser bare på og ser hvad der sker og siger "nu gør vi det" 

Anmeld

8. maj 2012

Kay

Annana89 skriver:

Jeg fik det lige klaret igår!

Tog et stort badelagen og pakkede sofaen ind. Så lå jeg sårn at jeg kunne ha det ene ben hen over ryklænet og så med en stor pude i nakken. Kunne ikke se en skid og følte mig frem. Men mine arme blev pludseligt megete længere og jeg fik ikke ondt nogle steder.

Og nu har jeg det fantastisk, det er altså ikke noget værre ikke o kunne barbere sig dernede hvis man er plejer det.

Jeg havde det super godt efter og følte mig som et helt nyt menneske

har prøvet men bækkenet gør for ondt og får skåret mig fordi jeg så skynder mig for at det ik skal gøre for ondt...

Anmeld

8. maj 2012

Kay

Brams skriver:

Du presser bare på og ser hvad der sker og siger "nu gør vi det" 

det må jeg prøve senere når han kommer hjem.... så bare finde alle tingene frem

Anmeld

8. maj 2012

Brams

Kay skriver:

det må jeg prøve senere når han kommer hjem.... så bare finde alle tingene frem

Lige præcis

Anmeld

8. maj 2012

Annana89

Kay skriver:

har prøvet men bækkenet gør for ondt og får skåret mig fordi jeg så skynder mig for at det ik skal gøre for ondt...

Ahh okay! Her var det ellers lige det der skulel til for at mit bækken kunne holde det ud!

Har prøvet at stå med ben på skammel, tpoilet osv. hvor det bare gjorde pisse ondt!

Men smerterne kan jo sidde forskelligt i bækkenet!

Håber du finder en eller anden løsning for hvis du har det ligesom mig var det virkelig en lettelse at få det gjort efter at ha ladet stå til i 2 mdr. i fustration over det virkede umuligt.

Kom også til at skære mig en enkelt gang men det var fordi jeg blev så ivrig over min succes

Anmeld

8. maj 2012

Kay

Annana89 skriver:

Ahh okay! Her var det ellers lige det der skulel til for at mit bækken kunne holde det ud!

Har prøvet at stå med ben på skammel, tpoilet osv. hvor det bare gjorde pisse ondt!

Men smerterne kan jo sidde forskelligt i bækkenet!

Håber du finder en eller anden løsning for hvis du har det ligesom mig var det virkelig en lettelse at få det gjort efter at ha ladet stå til i 2 mdr. i fustration over det virkede umuligt.

Kom også til at skære mig en enkelt gang men det var fordi jeg blev så ivrig over min succes

jeg tror manden er lokket til det... han har i altfald sagt ja... men han skal lige finde tid til det  så tror jeg laver en overrumbling med en skraber og et håndklæde og siger så er det nu...

Anmeld

8. maj 2012

Annana89

Kay skriver:

jeg tror manden er lokket til det... han har i altfald sagt ja... men han skal lige finde tid til det  så tror jeg laver en overrumbling med en skraber og et håndklæde og siger så er det nu...

Haha sejt!

Min mand kiggede bare MEGET underligt på mig da jeg nævnte om det kunne være en mulighed. Og sagde at han i øvrigt var fuldstændig ligeglad med hvordan der så ud for neden(det tror jeg så ikke helt på, men han sys også mine trækmærker er fantastiske... Eller not! Men han prøver at være meget sød.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.