Forstår godt at flere Private Dagplejere skyder i vejret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

twinboys

mor:) skriver:

Nu er det ikke for at angribe dig, men hvad har din intention med at dele linket været, for du har ingen kommentar skrevet og jeg blev lige nysgerrig.

Ikke andet end jeg synes det er forfærdeligt at sådan noget her sker... Mange private dagplejer og private børnehaver ser lyset for tiden og blomstre... 

Det vigtigste er vel at man finder en plads til sin guldklump hvor man ved at barnet har det godt, det får kærlighed, omsorg,kommer igennem en masse i løbet af dagen og ikke sidder for sig selv og er ked af det...

At barnet bliver hørt set og forstået...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
twinboys skriver:

Ikke andet end jeg synes det er forfærdeligt at sådan noget her sker... Mange private dagplejer og private børnehaver ser lyset for tiden og blomstre... 

Det vigtigste er vel at man finder en plads til sin guldklump hvor man ved at barnet har det godt, det får kærlighed, omsorg,kommer igennem en masse i løbet af dagen og ikke sidder for sig selv og er ked af det...

Majbritt

Vi er helt enig i at det vigtigste er barnets trivsel, men forstår ikke man skal sammenligne.

Anmeld

29. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
twinboys skriver:

Majbritt

Det er der nok ikke nogen, der er uenige i. Der er bare intet i undersøgelsen, der dokumenterer, at private eller kommunale dagplejere er bedre, og derfor er det et tyndt grundlag at reklamere for disse på. 

Anmeld

29. april 2012

twinboys

Vi er helt enig i at det vigtigste er barnets trivsel, men forstår ikke man skal sammenligne.

Jeg sammenligner heller ikke

Anmeld

29. april 2012

twinboys

Mor og meget mere skriver:

Det er der nok ikke nogen, der er uenige i. Der er bare intet i undersøgelsen, der dokumenterer, at private eller kommunale dagplejere er bedre, og derfor er det et tyndt grundlag at reklamere for disse på. 

Siger jeg heller ikke, men I min kommune springer de kommunale dagplejere og børnehaver ud og bliver private.... 

Anmeld

29. april 2012

twinboys skriver:

Jeg sammenligner heller ikke

okay...så kan jeg bare ikke se hvordan private blomstrer. Denne undersøgelse har intet med private/off. dagplejer/børnehaver at gøre.

Anmeld

29. april 2012

twinboys

okay...så kan jeg bare ikke se hvordan private blomstrer. Denne undersøgelse har intet med private/off. dagplejer/børnehaver at gøre.

Det er bare hvad jeg ser her omkring min by... Har ikke sagt at vi er bedre end vuggestuerne...

Anmeld

29. april 2012

twinboys skriver:

Det er bare hvad jeg ser her omkring min by... Har ikke sagt at vi er bedre end vuggestuerne...

det gør du i og med du vælger at skrive det i den sammenhæng du har valgt at skrive det i. Men lad os hellere stoppe den her.

Anmeld

29. april 2012

Zeus

det gør du i og med du vælger at skrive det i den sammenhæng du har valgt at skrive det i. Men lad os hellere stoppe den her.

Hun sammenligner ikke, hun skriver bare at hun godt forstår hvorfor de blomstrer.. Og det gør de jo..

Anmeld

29. april 2012

Zeus skriver:

Hun sammenligner ikke, hun skriver bare at hun godt forstår hvorfor de blomstrer.. Og det gør de jo..

hmmm...det er et meget tyndt grundlag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.