Forstår godt at flere Private Dagplejere skyder i vejret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

OverTheRainbow

hej!

jeg hørte lige om det i nyhederne.. Puuuha Stakkels stakkels børn..! er kun glas for jeg har søgt dagpleje til min lille fyr!

Anmeld

29. april 2012

AndreasMor84

Smilo skriver:

hej!

jeg hørte lige om det i nyhederne.. Puuuha Stakkels stakkels børn..! er kun glas for jeg har søgt dagpleje til min lille fyr!

det er så den 3. tråd om dette emne...

hvorfor skulle en DP være SÅ meget bedre end en vugg? Ja jeg er er bare nysgerrig

Anmeld

29. april 2012

Ciss

Der findes både dårlige og fantastiske VS'er OG DP'er.

Man kan ikke skære alle over en kam.

Anmeld

29. april 2012

chael

Jeg synes der mangler mere grundlag end en masse spørgeskemaer.

Og der er KUN brugt københavnske vuggestuer, så skulle de vidst lave det landsdækkende.

Ja det er skide sørgeligt det er sådan.

Gudskelov ikke i den mine unger er tilknyttet. Der kan jeg slet ikke genkende det billede.

Anmeld

29. april 2012

chael

AndreasMor84 skriver:

hvorfor skulle en DP være SÅ meget bedre end en vugg? Ja jeg er er bare nysgerrig

Ja, her har daglpleje oplevelsen ikke været optimal, det har vuggestue oplevelsen tilgengæld

Anmeld

29. april 2012

AndreasMor84

chael skriver:

Ja, her har daglpleje oplevelsen ikke været optimal, det har vuggestue oplevelsen tilgengæld

Hurra

Anmeld

29. april 2012

OverTheRainbow

AndreasMor84 skriver:

Det ved jeg heller ikke om den er.. jeg har blot truffet mit valg udfra mavefornemmelse De vuggestuer jeg har besøgt gav mig ikke et positivt indtryk.. Jeg så hvad der i mine øjne svarer til fortvivlede små børn, der gik rundt for dem selv og smågræd ved udgangslågerne.. Det kan selvfølgelig være de havde en dårlig dag 

dagpleje et alternativ som jeg kun har hørt godt om og derfor er det vel naturligt at jeg vælger det som pasningsordning for mit barn!

Vil gerne lige slå fast at dette intet har med pædagoger og deres udd. at gøre.. Bare så ingen føler sig trådt på Som Ole Henrik Hansen fortæller bør man stille sig kritisk overfor institutionerne og de forhold ens barn skal befinde sig i dagligt..

Anmeld

29. april 2012

OverTheRainbow

Som andre debatører siger kan man ikke skære alle over en Som sagt findes der gode og dårlige DP og VS... 

Anmeld

29. april 2012

Nessie

Jeg kan desværre kun sige at vi oplevede det modsatte. 

Den private DP vi havde fundet var ikke så god til de små, det var til gengæld den VS vi fik ham i.

Men magter man ikke børn, store som små, og de behov hver alder har, så skal man ikke arbejde med børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.