Forstår godt at flere Private Dagplejere skyder i vejret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

L&V

Det er lidt sjovt du skriver de blomstre for i Viborg kommune er det helt modsat nøj hvor er der bare lukket mange de seneste 2-3år det må variere meget fra område til område

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

twinboys

Månsson skriver:

Det er lidt sjovt du skriver de blomstre for i Viborg kommune er det helt modsat nøj hvor er der bare lukket mange de seneste 2-3år det må variere meget fra område til område

Ja hvis de ikke sørger for at reklamere og gøre noget for at få børnene ja så bliver de jo nød til at lukke... Eller hvis børnetallet er lavt, så er det jo ikke sjovt...

Jeg åbner selv Privat stor dagpleje fra 1. maj, og børnene står på ventelisten for at komme ind... Sprang ud som privat 1.januar efter 12 1/2 gode år som kommunal... Der skulle ske noget nyt...

Majbritt

Anmeld

29. april 2012

L&V

twinboys skriver:

Ja hvis de ikke sørger for at reklamere og gøre noget for at få børnene ja så bliver de jo nød til at lukke... Eller hvis børnetallet er lavt, så er det jo ikke sjovt...

Jeg åbner selv Privat stor dagpleje fra 1. maj, og børnene står på ventelisten for at komme ind... Sprang ud som privat 1.januar efter 12 1/2 gode år som kommunal... Der skulle ske noget nyt...

Majbritt

Der er nemlig markant faldende børnetal her i regionenOg det er både vuggestuer og dagplejer der er mærket af det
Fedt lyder spændende altid godt med en udfordring

Anmeld

30. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
mor:) skriver:

Der er steder hvor det ikke foregår som det burde gøre i private/offentlige vuggestuer/børnehaver/dagplejer. Men at tage en artikel fra ekstrabladet hvor overdrivelse fremmer forståelse som absolut ikke handler om private dagpelejer/børnehaver og så skrive at de skyder i vejret i sammenhæng med artiklen eller afhandlingen for den sags skyld er et tyndt grundlag.

Jeg er enig med dig i, at undersøgelsen intet siger om dagplejere og derfor ikke kan bruges som dokumentation for, at DP er bedre. Men undersøgelsen er ikke en ekstrabladshistorie - den er omtalt i samtlige medier i dag, også de lødige af slagsen. 

Anmeld

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mor og meget mere skriver:

Jeg er enig med dig i, at undersøgelsen intet siger om dagplejere og derfor ikke kan bruges som dokumentation for, at DP er bedre. Men undersøgelsen er ikke en ekstrabladshistorie - den er omtalt i samtlige medier i dag, også de lødige af slagsen. 

Det var ikke fordi jeg mente at undersøgelsen er en ekstrablad historie, men i ekstrabladet bliver det jo fremstillet som om det handler om alle vuggestuer.

Nå men min pointe er i hvert fald at jeg ikke kan se hvorfor man skal fremhæve Dp når det intet har med sagen at gøre.

Anmeld

30. april 2012

MortilElias2010

Igen, nu er det jo bestemt ikke NYE nyheder, at det daginstitutionerne mangler hænder.. Der var på et tidspunkt noget om daginstitutioner der ligefrem satte grønne/gule/røde mærkater ved indgangen, og så måtte forældrene selv beslutte om det var en god dag at aflevere deres børn.. Nu er det så bare ved at blive bevist, at børnene rent faktisk tager skade af de forhold, de bliver budt..

Hvis denne afhandling gjaldt for flere end de 9 vuggestuer, og var bredt ud over flere landsdele, så ville forældrene stadig sige at det var for lidt, for hvad skal man ellers gøre.. Man skal jo på arbejde

Den findes til salg til 300kr i Trige ved Aarhus  Nej hov forkert sted! Skip skip skip 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.