Selvfølgelig skal man tage undersøgelsen alvorligt og følge denne til dørs. Be-eller afkræfte de problematikker der i artiklen fremhæves og da selvfølgelig råde bod på disse!
Når det er sagt, vil jeg i denne tråd ligeså fremhæve alle de problematikker, voldsanklager mv der har været ifb med DP - ruskevold, børn der er "faldet" ned fra en altan osv.
Ja kunne da også sagtens fremhæve problematikker hændt i vuggestuer såsom børn der glemmes på legepladsen osv.
MEN vi er jo ikke på baby.dk for at skyde skarpt mod de der er tilhænger af det modsatte som os selv, men der imod burde vi koncentrere os om VORES børn og VORES mavefornemmelser
Min sæn går i den selv samme vuggestue som min datter gjorde for 7 år siden, det er det samme personale der er på stuen og begge mine børn har elsket at være der. Set ud fra at det samme personale vedbliver er jo et tydeligt eksempel på at vi har med at gøre med en vuggestue hvori der foreligger et rart, positivt miljø. Et miljø mine børn trives i.
Jeg valgte vuggestue fordi jeg ville sikre en høj faglighed og da DP ikke altid er uddannet personale (hvilket jeg synes er en skam) var valget klart for mig. Derudover valgte jeg VS for at få et nuancerer dagligdag for børnene, et sted hvor de mødte andre kultur og hvor skrøbeligheden ikke er så stor som i DP (ift. sygdom, gæstedagpleje osv)
havde jeg fået et skrøbeligt barn, havde mine overvejelser nok set anderledes ud. 
Anmeld