Forstår godt at flere Private Dagplejere skyder i vejret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

twinboys

mor:) skriver:

det gør du i og med du vælger at skrive det i den sammenhæng du har valgt at skrive det i. Men lad os hellere stoppe den her.

Undskyld at jeg har udtrykt mig som jeg har... sorry...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
twinboys skriver:

Undskyld at jeg har udtrykt mig som jeg har... sorry...

Du behøver skam ikke undskylde.

Anmeld

29. april 2012

Zeus

hmmm...det er et meget tyndt grundlag

Igen, nu er det jo bestemt ikke NYE nyheder, at det daginstitutionerne mangler hænder.. Der var på et tidspunkt noget om daginstitutioner der ligefrem satte grønne/gule/røde mærkater ved indgangen, og så måtte forældrene selv beslutte om det var en god dag at aflevere deres børn.. Nu er det så bare ved at blive bevist, at børnene rent faktisk tager skade af de forhold, de bliver budt..

Hvis denne afhandling gjaldt for flere end de 9 vuggestuer, og var bredt ud over flere landsdele, så ville forældrene stadig sige at det var for lidt, for hvad skal man ellers gøre.. Man skal jo på arbejde

Anmeld

29. april 2012

twinboys

Du behøver skam ikke undskylde.

Anmeld

29. april 2012

moster:)

Anmeld

29. april 2012

Zeus

Men jeg går i seng nu.. Sov godt

Anmeld

29. april 2012

Zeus skriver:

Igen, nu er det jo bestemt ikke NYE nyheder, at det daginstitutionerne mangler hænder.. Der var på et tidspunkt noget om daginstitutioner der ligefrem satte grønne/gule/røde mærkater ved indgangen, og så måtte forældrene selv beslutte om det var en god dag at aflevere deres børn.. Nu er det så bare ved at blive bevist, at børnene rent faktisk tager skade af de forhold, de bliver budt..

Hvis denne afhandling gjaldt for flere end de 9 vuggestuer, og var bredt ud over flere landsdele, så ville forældrene stadig sige at det var for lidt, for hvad skal man ellers gøre.. Man skal jo på arbejde

Der er steder hvor det ikke foregår som det burde gøre i private/offentlige vuggestuer/børnehaver/dagplejer. Men at tage en artikel fra ekstrabladet hvor overdrivelse fremmer forståelse som absolut ikke handler om private dagpelejer/børnehaver og så skrive at de skyder i vejret i sammenhæng med artiklen eller afhandlingen for den sags skyld er et tyndt grundlag.

Anmeld

29. april 2012

Zeus skriver:

Men jeg går i seng nu.. Sov godt

i lige måde

Anmeld

29. april 2012

FruStolpe

Vi er super glade for vores private vuggestue.

Jeg tror at problemet ligger i at det er kommunale institutioner, og ikke om det er DP ell VS...

Anmeld

29. april 2012

twinboys

FruStolpe skriver:

Vi er super glade for vores private vuggestue.

Jeg tror at problemet ligger i at det er kommunale institutioner, og ikke om det er DP ell VS...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.