EKBJ skriver:
Der er jeg godt nok lidt uenig
..
Man kan måske mangle liverfaring, men modenhed er jeg meget uenig i.. jeg er meget selvstændig og er lige flyttet ud for mig selv sammen med min kæreste (21år)..
jeg vil godt stå frem som ungmor, ok jeg er det ikke mere, men jeg var, selv om jeg var ældre end dig. At jeg er super ked af jeg ikke fik min datter senere, hvor jeg havde så meget mere overskud til det, og jeg var også moden, men den der livserfaring har jeg manglet. Og hvor jeg havde det som jeg kan se mine venner har fuldstændig styr på, uddannelse, hus, opsparing noget så trivielt som en begynde pensions opsparing. Jamen de kan give deres børn en tryghed jeg ikke kunne fordi jeg var u-uddannet dengang. og ja alene.
PLus mine venner har fået børn iden for de sidste 2-3-4 år og jeg har min den ældste på 12, de har levet og været spontane, jeg har siddet alene med min datter og man bliver sku nogle gange ensom. Man kan ikke garanteret at et forhold holder, kæresten og jeg havde været et super stabil par i næsten 3 år da jeg blev gravid, da hun var 4 mdr gammel var det slut.
så synes ikke jeg skriver for at være bedre videne, men trækker på mine egne erfaringer og følelser.
og selv om jeg var ung, var jeg aldrig i kommunene søgelys, ikke før jeg selv bad om det, pga min datters hjerneskade. men jeg tror da på de holder lidt ekstra øje med dem som er meget unge, også pga sådan et program som de unge mødre, som viser unge der for børn, og af alle de holder der har været igennem synes jeg der er meget få som står ud som værende stabile, og styr på sagerne ( desværre)
Anmeld