Tvangsfjernet pga. alder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

SjeBets

Ungmoar skriver:

Det er jeg ked af at høre, med din datter..

Held og lykke!

Det er hvad der sker, det kan man ikke holde for, der er bare nogle der fødes sådan. men det gør bare at man er mere på.  Man kan ikke scanne eller teste for alt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Ungmoar

Mettefpigen skriver:

Må indrømme at jeg ikk kan forstå hvorfor man vil have barn så tidligt.... Det er ingen dans på roser, og man er 100% afhænging af barnet... Man kan ikk gøre hvad man vil som man kunne før...

Men hvorfor vil du egentlig have et barn nu??

JO.. jeg ved godt hvor hårdt det er..

Jeg ved godt det kræver dig selv, gange 100000... I know...

Der er mange private årsager blandt.

Anmeld

29. april 2012

Mum33

Ungmoar skriver:

Tanken om, at være en ung mor. Og tænke på tvangsfjernelse.

At få tvangsfjernet sit barn, ville nok være det værste..
Så kan man virkelig tillade at tvangsfjerne et barn fra dens mor, pga. ung alder?.. 

--  
HVAD er de oprindelige regler, og må man virkelig det?. 

Jeg er målløs  Håber godt nok du kommer på andre tanker. Du er et BARN !!! Er du overhovedet konfirmeret endnu?

Tror desuden overhovedet ikke du vil få lov at beholde barnet i din alder, så vent til du har den rette alder og nyd livet "so far". Jeg underviser børn på din alder, så ved hvor hurtigt man skifter mening, holdning og ikke mindst kærster.

Håber virkelig du kommer på andre tanker - sagt i den bedste mening...

Anmeld

29. april 2012

anynom

Ungmoar skriver:

JO.. jeg ved godt hvor hårdt det er..

Jeg ved godt det kræver dig selv, gange 100000... I know...

Der er mange private årsager blandt.

Du ved ikke hvor hårdt det er før du har prøvet det - uanset hvor mange bøger du har læst.

Anmeld

29. april 2012

Ungmoar

SjeBets skriver:

Det er hvad der sker, det kan man ikke holde for, der er bare nogle der fødes sådan. men det gør bare at man er mere på.  Man kan ikke scanne eller teste for alt. 

Ja, desværre..

Keep your head cold.

Anmeld

29. april 2012

Ungmoar

JulieWH skriver:

Du ved ikke hvor hårdt det er før du har prøvet det - uanset hvor mange bøger du har læst.

Det handler ikke om bøger..

Anmeld

29. april 2012

Ungmoar

Nordjyden skriver:

Jeg er målløs  Håber godt nok du kommer på andre tanker. Du er et BARN !!! Er du overhovedet konfirmeret endnu?

Tror desuden overhovedet ikke du vil få lov at beholde barnet i din alder, så vent til du har den rette alder og nyd livet "so far". Jeg underviser børn på din alder, så ved hvor hurtigt man skifter mening, holdning og ikke mindst kærster.

Håber virkelig du kommer på andre tanker - sagt i den bedste mening...

Har gået med tanken snart 2 år nu, plejer ikke at skifte min mening..

Men hvem ved?..  jeg tager det som det kommer, og tager jeres meninger med i skraldespanden! 

Anmeld

29. april 2012

Mum33

Undskyld, men bør der ikke kontaktes nogle voksne, evt. pigens forældre, når man giver udtryk for for disse holdninger på en "baby site" ??? Går hun i 6.kl.?

Er virkelig bekymret for hende ...

Anmeld

29. april 2012

anynom

Nordjyden skriver:

Undskyld, men bør der ikke kontaktes nogle voksne, evt. pigens forældre, når man giver udtryk for for disse holdninger på en "baby site" ??? Går hun i 6.kl.?

Er virkelig bekymret for hende ...

Anmeld

29. april 2012

Mum33

Ungmoar skriver:

Har gået med tanken snart 2 år nu, plejer ikke at skifte min mening..

Men hvem ved?..  jeg tager det som det kommer, og tager jeres meninger med i skraldespanden! 

Hvorfor spørger du så efter vores holdning? Hvorfor bringe et barn til verden, som du ikke får lov at være mor for?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.