Tvangsfjernet pga. alder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

EKBJ

Nordjyden skriver:

Undskyld, men bør der ikke kontaktes nogle voksne, evt. pigens forældre, når man giver udtryk for for disse holdninger på en "baby site" ??? Går hun i 6.kl.?

Er virkelig bekymret for hende ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Ungmoar

come2 skriver:

Jeg kender ikke reglerne.

Men personligt synes jeg ikke man skal få børn før man kan forsørge dem (dvs økonomi)

Alderen har ingen betydning hvis ellers man har hjertet på rette sted, samt en stabil indkomst. Dog synes jeg alt under 18 er noget tidligt

Bare min mening

Tak for svaret!

Anmeld

29. april 2012

anynom

Ungmoar skriver:

Det handler ikke om bøger..

Nej netop - det handler om livserfaring, stabilitet og modenhed. Ingen af delene har du i den alder du er i nu eller som 16-17 årig.

Anmeld

29. april 2012

banana3

Mettefpigen skriver:

Må indrømme at jeg ikk kan forstå hvorfor man vil have barn så tidligt.... Det er ingen dans på roser, og man er 100% afhænging af barnet... Man kan ikk gøre hvad man vil som man kunne før...

Men hvorfor vil du egentlig have et barn nu??

Har også tænk hvorfor så tidligt? Da jeg var 13 havde jeg SLET ikke de tanker ! 

Anmeld

29. april 2012

Ungmoar

Nordjyden skriver:

Hvorfor spørger du så efter vores holdning? Hvorfor bringe et barn til verden, som du ikke får lov at være mor for?

Jeg spørger ikke om livet som ung forhelvede, jeg spørge om tvangsfjernelse!

(Ment til alle?..................

Anmeld

29. april 2012

EKBJ

JulieWH skriver:

Nej netop - det handler om livserfaring, stabilitet og modenhed. Ingen af delene har du i den alder du er i nu eller som 16-17 årig.

Der er jeg godt nok lidt uenig.. 

Man kan måske mangle liverfaring, men modenhed er jeg meget uenig i.. jeg er meget selvstændig og er lige flyttet ud for mig selv sammen med min kæreste (21år).. 

Anmeld

29. april 2012

Mum33

Ungmoar skriver:

Jeg spørger ikke om livet som ung forhelvede, jeg spørge om tvangsfjernelse!

(Ment til alle?..................

Jamen det får du da også svar på. Havde en elev der blev gravid i 9.kl., og sagsbehandleren sagde ordret "hvis du beslutter at få barnet, så bliver det tvangsfjernet ved fødslen". Vi sad til en abort en uge efter.

Få din egen og barnets skyld VENT ...

Anmeld

29. april 2012

AnnaK89

Nordjyden skriver:

Undskyld, men bør der ikke kontaktes nogle voksne, evt. pigens forældre, når man giver udtryk for for disse holdninger på en "baby site" ??? Går hun i 6.kl.?

Er virkelig bekymret for hende ...

Det har jeg også tænkt på
Tror ærligt ikke forældrene ved en skid om, at hun går med de tanker - hvilket barn på 13 ville dog gå til sine forældre med det

Ellers synes jeg staff burde træde til og udelukke profilen (ved dog ikke om de kan i dette tilfælde?) - men jeg synes ikke hun burde være på denne side for mødre, som blot frister hende til at gøre alvor ud af sine ansvarsløse tanker.

Det er virkelig bekymrende!

Anmeld

29. april 2012

anynom

EKBJ skriver:

Der er jeg godt nok lidt uenig.. 

Man kan måske mangle liverfaring, men modenhed er jeg meget uenig i.. jeg er meget selvstændig og er lige flyttet ud for mig selv sammen med min kæreste (21år).. 

Der er også stor forskel på 16-17 årig og 21 årig

Anmeld

29. april 2012

Mum33

AnnaKJ skriver:

Det har jeg også tænkt på
Tror ærligt ikke forældrene ved en skid om, at hun går med de tanker - hvilket barn på 13 ville dog gå til sine forældre med det

Ellers synes jeg staff burde træde til og udelukke profilen (ved dog ikke om de kan i dette tilfælde?) - men jeg synes ikke hun burde være på denne side for mødre, som blot frister hende til at gøre alvor ud af sine ansvarsløse tanker.

Det er virkelig bekymrende!

Så chokerende at en 13-årig seriøst overvejer at blive mor ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.