Tanken om, at være en ung mor. Og tænke på tvangsfjernelse.
At få tvangsfjernet sit barn, ville nok være det værste..
Så kan man virkelig tillade at tvangsfjerne et barn fra dens mor, pga. ung alder?..
--
HVAD er de oprindelige regler, og må man virkelig det?. 
Du må undskylde, hvis jeg støder dig - men se det så objektivt som muligt!
Børn skal ikke have børn!
Normalt stiller jeg mig ikke kritisk overfor unge piger som vælger at blive mødre, men da du kun er 13 og dermed under den kriminelle lavalder (og den seksuelle for den sags skyld), så vil jeg alligevel tillade mig det.
Du er med al sandsynlighed langt fra moden nok til at bringe et barn til verden. Ja nok for ung til overhovedet at have sex, hvis du spørger mig.
Nyd din barndom, din fortstående ungdom og tag da beslutningen om du vil have børn. Børn er ikke bare lutter lagkage - selvom de er dejlige! 
Derudover har du, som nævnt af en anden i tråden, intet økonomisk grundlag for at få børn. Hvem skal forsørge baby? Din mor og far? Og hvor skal i bo? Arrgh, den må gennemtænkes noget mere! 
Mht. til dit spørgsmål tror jeg ikke, at man tvangsfjerner børn blot pga. forældrenes alder. Men med det sagt, vil du med garanti være stærkt "overvåget" af myndighederne fra start.
Med den repramente, vil jeg sige velkommen til
Jeg håber du får god gavn af baby.dk og kan få læst lidt om babyer på godt og på ondt. 
Anmeld